شرکت‌های فناور جهاددانشگاهی لرستان ‌تجاری‌سازی شدند

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ۵۹ شرکت فناور این نهاد مسیر تجاری‌سازی خود را طی کرده‌اند و محصول آنها به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی لرستان “امین سلاحورزیان” در مراسم برگزاری رویداد ایده شو بازاریابی و فروش در صنعت،اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های اصلی جهاد دانشگاهی حمایت از طرح‌ و ایده‌های نوآور و خلاق است.

وی افزود: سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از این شرکت‌ها پرداخت شد تا زمینه تجاری‌سازی، فروش و بازاریابی آنها مهیا شود.

سلاحورزیان ادامه داد: هم‌افزایی جهاد دانشگاهی و صنایع کوچک فرصت بسیار خوبی است تا در زمینه‌های مختلف با همکاری یکدیگر به مباحث صنایع استان پرداخته شود.

بازاریابی و فروش از نیازهای اصلی صنعت استان و کشور است

رحیم بیرانوند معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان درادامه گفت: بازاریابی و فروش یکی از نیازهای اصلی صنعت استان و کشور است واین رویداد با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان برای تقویت بازاریابی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۴ ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شد و بعد از ارزیابی و بررسی اولیه آن‌ها، داوری ۹ طرح با حضور صاحبان کسب‌وکار و ایده انجام و سه ایده برتر معرفی شد.

بیرانوند گفت: ایده‌های برتر از طرف جهاد دانشگاهی و شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان حمایت مالی خواهند شد.

انتهای پیام/