رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

شرکت در انتخابات از جلوه‌های دفاع مردم از انقلاب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت:یکی از جلوه‌های حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی شرکت در انتخابات است.

به گزارش همای سعادت،سردار سلیمانی در همایش جهاد تبیین که با حضور گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دهکده مقاومت خرم آباد برگزارشد، یکی از جلوه‌های حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را شرکت در انتخابات عنوان کرد و گفت: اگرچه نظرسنجی‌ها نشان از درصد بالای مشارکت دارد، اما وظیفه همه ما دعوت همگان برای شرکت در این رویداد سیاسی است.

وی افزود:انتخابات و مشارکت حداکثری، ما را به سمت تحقق ایران قوی نزدیک‌تر می‌کند و انرژی بسیاری را در اختیار دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی قرار می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این همایش از انقلاب اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ بشریت یادکرد و گفت: برچیدن حکومت سلطنتی و نظام پادشاهی و جایگزین کردن آن با مردم سالاری دینی و اسلامی و تغییر مفهوم قدرت از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

سلیمانی اظهار کرد: اکنون ۴۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان می‌گذرد و بر اساس قانون اساسی باید کشور در این شرایط طی ۵۰ روز تعیین‌تکلیف و رئیس‌جمهور جدید انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور در یک انتخابات زودرس قرار گرفت و شاهد هستیم که در یک شرایط با آرامش و با ثبات کم‌نظیر آماده برگزاری انتخابات شده و این مؤلفه سیاسی بسیار قدرتمند و ظرفیت قابل توجهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از جلوه‌های حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را شرکت در انتخابات خواند و افزود: اگرچه نظرسنجی‌ها نشان از درصد بالای مشارکت دارد، اما وظیفه همه ما دعوت مرددین برای شرکت در این رویداد سیاسی است.

انتهای پیام/