شرکت صدر فولاد تا پایان امسال راه اندازی می شود

استاندار لرستان از حل مشکلات شرکت صدر فولاد و فعالیت آن تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش همای سعادت، فرهاد زیویار روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به تسهیل مشکلات و بدهی های شرکت صدر فولاد لرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی و مصوبات جلسات قبلی مشکلات برق و گاز، موضوع انسداد حساب های بانکی این شرکت برطرف شده است، مسائل و مشکلات شرکت صدر فولاد در این جلسه به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت صدر فولاد بدهی‌هایی به سازمان مالیاتی و دیگر ارگانهای دولتی دارد افزود: این شرکت همچنین به بانک های ملی، ملت، تجارت، کشاورزی و سپه بدهی هایی داشته که با همکاری بانک‌ها بدهکاری این شرکت در حد اختیارات ستاد تسهیل، استمهال و قرار است در سال آینده، تقسیط بدهی انجام شود.

زیویار با بیان اینکه در پرداخت بدهی ها و بخشش جرایم این شرکت سازمان مالیاتی حداکثر همکاری می‌کند گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات موجود و طبق وعده مدیران شرکت، صدر فولاد تا پایان امسال آغاز به کار خواهد کرد و اشتغال در این واحد تولیدی از طریق اطلاع رسانی عمومی اعلام می شود.

دراین نشست مشکلات واحدهای تولیدی استان توسط مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت ارائه شد و پس از آن با مصوبات کارگروه های واحدهای تولیدی در ستاد تسهیل شهرستانها موافقت بعمل آمد و به تصویب ستاد استانی رسید.

انتهای پیام/