فرمانده یگان حفاظت اراضی لرستان خبر داد؛

شناسایی ۱۱ مورد تغییرکاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در کوهدشت

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از شناسایی ۱۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش همای سعادت،سرهنگ مسلم مویدی در سخنانی با اشاره به شناسایی ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مناطق «مالمیر»، «دالاب»، «چغا سیاه»، «اکبرآباد»، توسط رصد و پایش واحدهای گشت شهرستان کوهدشت و اهمیت حفظ و حراست از اراضی کشاورزی برای تأمین امنیت غذایی کشور، اظهار داشت: حفاظت از اراضی کشاورزی، تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است که این امر جز با فعالیت گسترده مأموران یگان حفاظت و همراهی مردم امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی باعث به‌خطرافتادن امنیت غذایی کشور می‌شود؛ لذا با مشارکت همگانی در حفاظت از زمین به‌عنوان مهم‌ترین عامل تولید باید از تمام توان خود استفاده کنیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جهاد کشاورزی لرستان،افزود:گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی فعال بوده و از شهروندان و روستاییان عزیز درخواست می‌شود هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی باغی، اعم از تفکیک، دیوارکشی، خاک‌برداری، خاک‌ریزی و احداث بنا را به مأمورین جهاد کشاورزی و یا از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/