شناسایی ۶۸ هزار و ۹۰۰ مشترک خانگی کم مصرف در استان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ، از شناسایی ۶۸ هزار و ۹۰۰ مشترک خانگی کم مصرف ، طی ماههای آبان و آذر امسال و بهره مندی آنها از تخفیف و یا برق رایگان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین‌ ، مهندس فریدون خودنیا شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران ، در گروه واتساپی مدیران و رسانه های لرستان، گفت : شرکت توزیع برق ، اقداماتی از جمله مشاوره و ایجاد اتاق پایش را در جهت کاهش مصرف برق برای مشترکین پرمصرف فعال کرده و در تلاش است با ارائه راهکار به آنها ، به خوش مصرف تبدیل شوند.

وی افزود :همچنین با ارائه راهکار به مشترکین خوش مصرف برق نیز که در مرز کم مصرفی قرار دارند به مشترکین کم مصرف تبدیل و از برق رایگان بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ، از شناسایی ۶۸ هزار و ۹۰۰ مشترک خانگی کم مصرف ، طی ماههای آبان و آذر امسال و بهره مندی آنها از تخفیف و یا برق رایگان خبر داد و گفت : ۲۵۷هزار مشترک خوش مصرف و ۱۲۴ هزار پرمصرف نیز شناسایی شدند.

خودنیا اظهار داشت : در جهت رایگان کردن برق مشترکین ، درماههای عادی ، ۸۰ کیلو وات ساعت ماهانه برای کم مصرف ها و در ماه های خرداد و شهریور ۱۰۰۰ کیلو وات ساعت لحاظ می شود.

انتهای پیام/