شهردار، توسعه محلات را در اولویت قرار دهد

دریکوند گفت: از شهردار مرکز استان تقاضا داریم توجه به همه محلات و توسعه آنها را در اولویت کاری خود قرار دهد و فرآیند توسعه، عمران و ارائه خدمات به این محلات به صورت متوازن برنامه ریزی شود.

به گزارش همای سعادت، مجید دریکوند ،نایب رئیس شورای شهر خرم آباد در بازدید از پروژه بام خاطره ها و پارک اسد آبادی اظهار کرد: پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری روند مثبتی را طی می کنند، با توجه به تخصص و روحیه عمرانی شهردار خرم آباد، پروژه های تاثیرگذاری در خرم آباد در دست اقدام است و طی چند ماه آینده برخی از این پروژه ها افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: بام خاطره ها (پشت بازار ) یک اقدام بسیار ارزشمند و ماندگار است، که این پروژه بزرگ برای تکمیل نیازمند حمایت های استاندار لرستان است.

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد افزود: پروژه پارک اسد آبادی هم طرح بسیار خوبی است که ایجاد این طرح قطعا رضایت اهالی اسدآبادی را به همراه خواهد داشت.

دریکوند خاطر نشان کرد: به رغم تنگنا های مالی شهرداری، عملکرد تیم مدیریت شهری در همین زمان کوتاه رضایت بخش است، باید واقع بینانه و بر اساس داشته های موجود، شرایط شهرداری را مورد تحلیل و قضاوت قرار دهیم.

انتهای پیام/