شورای نگهبان نهادی انقلابی ‌‌و ‌مورد تایید امامین انقلاب ‌‌و ‌عماد ملت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و مورد تایید امامین انقلاب و عماد ملت است،گفت:این نهاد سه وظیفه مهم نظارت بر قانون گذاری ،تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات را برعهده دارد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، “بهرام ستاری دستنایی” درهمایش بصیرتی ناظران دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان‌های خرم‌آباد و چگنی با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: ارگان هایی مانند شورای نگهبان، سپاه پاسداران، بسیج و غیره از دستاوردها، رویش ها و ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی هستند که مسئولیت آنها بقا و استمرار جمهوری اسلامی است.

وی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، افزود: شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و مورد تایید امامین انقلاب و عماد ملت بوده و است و همچنین یکی از مهم ترین نهادهای تاثیرگذار حکومتی است که سه وظیفه مهم نظارت برقانون گذاری ،تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات را برعهده دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شورای نگهبان نماد دین، مردم و نبض نظام است که علی رغم هجمه های فراوان و بیشترین حملات دشمنان در بدو تاسیس این نهادانقلابی توانسته به وظایف قانونی خود عمل کند و ضامن اقتدار و صلابت نظام باشد.

 وی افزود: قانون جمهوری اسلامی یکی از بهترین و جامع ترین قانون های جهان است و مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانون های اساسی دنیا است.

 ستاری دستنایی یادآورشد: انقلاب اسلامی با خون شهدا به ثمر رسید و امیدواریم در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در مسیر آرمان های والای شهدا و جلب رضایت مردم حرکت کرده و گام برداریم.

وی افزود: غدیر نماد ولایت و امامت و مهمترین حادثه در تاریخ اسلام و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است و به فرموده مقام معظم رهبری غدیر یک ملاک و شاخص است بنابر این باید آن را به صورت اقناعی برای نسل امروز و آینده تبیین کنیم.

انتهای پیام/