صدور احکام رتبه‌بندی ۲۳ هزار معلم لرستانی

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: کار تأیید ضوابط و صدور احکام رتبه‌بندی ۲۳ هزار فرهنگی این استان انجام گرفته است.

به گزارش همای سعادت به نقل از مهر، رضا عزتی در جلسه آخرین وضعیت تأیید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان لرستان با تبریک مبعث پیامبر اسلام (ص) و قدردانی از زحمات همکارانی که در این سه روز تعطیل به صورت شبانه روزی و کار جهادی پیگیر صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان بودند، اظهار داشت: با توجه به برخی خطاهای سیستمی و مشکل کسر ساعت موظف، ولی خوشبختانه تا ساعت ۱۸ امروز به طور میانگین ۸۴ درصد فرهنگیان استان تأیید ضوابط و صدور احکام آنها انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تا ساعت برگزاری جلسه از ۲۷ هزار فرهنگی استان بیش از ۲۳ هزار نفر تأیید ضوابط و صدور احکام انجام گرفته است، افزود: آموزش و پرورش بروجرد و ازنا با بیش از ۹۳ درصد تأیید ضوابط و صدور احکام در بین شهرستان‌های استان و اشترینان و «کاکاوند» با ۹۹ درصد در بین بخش‌های استان پیشرو هستند که جای تقدیر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، تصریح کرد: مناطقی هم که عملکرد مناسبی در این زمینه نداشتند با اعزام کارشناسان از اداره کل به دنبال رفع نواقص و تسریع در رتبه بندی فرهنگیان هستیم.

عزتی، بیان داشت: پیش بینی می‌شود با تصمیمات اتخاذ شده تا فردا تأیید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان لرستان به پایان برسد.

بنا بر این گزارش، در سه روز تعطیل حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان اداری و ستادی آموزش و پرورش در سطح استان برای تأیید ضوابط و صدور احکام رتبه بندی فرهنگیان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/