صدور بیش از ۶۰ هزار دفترچه رایگان در سال گذشته

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان، گفت:در سال گذشته حدود ۶۰ هزار جلد دفترچه رایگان در چهار ماه پایان سال برای همشهریان عزیز صادر شده است.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ،شاهدخت فتحی بیرانوند گفت: در سال گذشته از ۱۸ آبان ماه تا پایان سال حدود ۶۰ هزار جلد دفترچه رایگان برای هم استانی ها صادر شده است.

وی ادامه داد: در این راستا حدود ۲۳ هزار و ۹۶۵ نفر از صندوق همگانی و ۳۵ هزار و۹۷۲ نفر از صندوق روستاییان، دفترچه رایگان بیمه سلامت دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان، بیان کرد: در راستای خدمات رسانی به مردم و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا از ۱۸ آبان ماه سال گذشته دفترچه بیمه سلامت به صورت رایگان صادر خواهد شد.

فتحی بیرانوند، تصریح کرد:برای افرادی که فاقد پوشش بیمه هستند، امکان ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه سلامت در صندوق های ایرانیان و سلامت همگانی فراهم شده است که می توانند در سامانه خدمت رسانی به بیمه شدگان به آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/isc بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان یکی از صندوق های نورد نظر را انتخاب و ازمزایای آن بهره مند گردند.

وی اظهار کرد: افراد فاقد پوشش بیمه و افرادی که دفترچه آنها نیاز به تعویض دارند می توانند با مراجعه به سایت مذکور اقدام به دریافت دفترچه نمایند.

انتهای پیام/