نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت توسعه زیرساخت های تامین اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:تامین اجتماعی با ایجاد زیرساخت های لازم و سرمایه گذاری شرکت های مرتبط در این استان زمینه بهبود معیشت مردم را فراهم کند.

به گزارش همای سعادت، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه رییس جمهور شهید مسیری را به همگان نشان داد که همه بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم، بیان کرد: آیت الله رئیسی ایران اسلامی و ایرانی را در چشم مردم جهان عزیز کرد، چراکه ایشان در مکتب ولایت حضور داشت.

وی با اشاره به تلاش های بی وقفه شهید جمهور افزود:رئیس جمهور شهید با تلاش‌های فراوان وضعیت معیشتی مردم را بهبود و کشور را با وجود برنامه‌های خباثت آمیز دشمنان از پیج خطرناک عبور داد.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد:رئیس جمهور شهید با برنامه‌های مدون خزانه خالی را به جایی رساند که مردم خواهان اضافه حقوق شدند چون این ظرفیت را در دولت سیزدهم دیدند.

شاهرخی با اشاره به اینکه شهدای هفتم تیر با شهادت خود ریشه انقلاب اسلامی را عمیق تر کردند، ادامه داد: خدمات نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها قابل تقدیر بوده و شهادت در این نظام همواره با آثار و برکاتی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی مجموعه‌ای گسترده است، یادآور شد:برنامه‌ها و مدیریت به هنگام سازمان تامین اجتماعی در بهبود زندگی مردم کاملا نمایان و اشکار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد:مجموعه بزرگ شستا با تامین اجتماعی همکاری دارد و انتطار می‌رود شرکت‌های مرتبط با تامین اجتماعی در لرستان حضور پر رنگ.تری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی از استان‌ها جاذبه‌هایی برای بخش خصوصی دارند و استان‌هایی مانند لرستان نیازمند مدیریت کلان تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری این شرکت‌ها است،بیان کرد:مباحث تبعیض آمیز در شرکت‌ها باید حذف شود و انضباط مالی علمی و دقیق در این شرکت‌ها ایجاد تا بهره وری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: لرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی دارد و توسعه زیرساخت ها باید مورد توجه قرار گیرد تا آمار بیکاری این استان کاهش یابد.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان افزود: امیدواریم کمبود پزشک متخصص با اتخاذ تدابیری رفع شود تا بیمه شدگان تحت پوشش متحمل خسارت نشوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: طلب هایی نیز دانشگاه علوم پزشکی و شرکت های دارویی دارند که باید ساز و کاری فراهم شود که مردم متضرر نشوند.

انتهای پیام/