ضرورت حمایت و تقویت کارگاه‌های تولیدی در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به حمایت از کارگاه‌های تولیدی این استان گفت: دستگاه‌های اجرایی تولیدات کارگاهای تولیدی لرستان را خریداری کنند.

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، سید احمد رضا شاهرخی امروز در دیدار با جمعی از مدیران استانی ستاد مقابله با کرونا که در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار داشت : در حال حاضر با توجه به شرایطی که در کشور به واسطه شیوع کرونا ایجاد شده ، برخی مدیران استان‌های دیگر از این شرایط استفاده کرده و علاوه بر تجهیز اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان‌ها ، اقدام به تجهیز بیمارستان های خود کرده اند.

 

وی افزود : الان فرصت خوبی است که بتوانیم از بودجه ای که از طرف رئیس جمهور در نظر گرفته شده ، بیمارستان های استان را تجهیز کنیم و بودجه ای جهت تکمیل بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در حال احداث خرم آباد با همکاری نمایندگان مجلس جذب کنیم .

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد : باید با تعامل و همکاری با یکدیگر بتوانیم در راستای حل مشکلات استان گام های مثبتی برداریم چراکه حق و حقوق مردم گرفتنی است .

 

وی بیان کرد : در ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان شاهد بی نظمی ها در نحو توزیع اقلام بهداشتی و همچنین افزایش قیمت برخی اقلام همچون الکل بودیم ،این عامل سبب می‌شود که تهیه اقلام برای خانوادهایی که به واسطه کرونا کسب و کارشان تعطیل شده است بسیار سخت شود لذا در این راستا باید اقدامات موثری انجام داد .

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی گفت : مدیریت جهادی به این معنا است که منابع انسانی و مادی را به نحو مفید و کارآمد با نیت الهی برای رسیدن به هدف به کار بگیریم ، این نوع مدیریت اجر بیکران دارد .

 

وی تصریح کرد : در استان لرستان جهت تامین ماسک مورد نیاز مردم باید به صورت دقیق عمل و بهترین شیوه را برای نظام توزیع صحیح به کار گرفته شود. به گونه ای باشد که داروخانه ها اقلام را در اختیار مردم قرار دهند و ضمنا مردم هم نباید برای تهیه این اقلام عجله ای داشته باشند .

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد : چنانچه از این روزهای سخت کرونا عبور کنیم به تدریج به امور طبیعی بر میگردیم برهمین اساس باید توزیع اقلام بهداشتی طی ماههای آینده نیز به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت : امروزه شاهد هستیم برخی کارگاههای استان جهت مقابله با کرونا به صورت خودجوش پای کار آمده و یک خط تولید خود را در اختیار قرارگاههای مردمی و جهادی به صورت رایگان قرار داده اند که در همین راستا می طلبد دستگاههای اجرایی استان تولیدات این کارگاههای استان را خریداری کنند .این درحالی است که در گذشته مصوب شده ولی عده ای از کارپرداز های ادارات متاسفانه این موضوع را جدی نگرفته اند.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود : باید برای حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان کارگاههای تولیدی استان را حمایت کنیم.