ظلمی که به جامعه کارگری لرستان شده قابل تحمل نیست/با کسانی که تجهیزات پارسیلون را به تاراج برده اند برخورد می‌شود

دکتر محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن خدا قوت به همه زحمتکشان عرصه کار و کارگر گفت: ظلم و ستمی که به جامعه کارگری در لرستان صورت گرفته قابل تحمل نیست.

به گزارش همای سعادت ،جلسه بررسی مشکلات جامعه کارگران شاغل و کانونهای بازنشستگان استان دفتر تشکیلات خانه کارگر استان با حضور دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس برگزار شد.

دکتر محمودوند با اشاره به اینکه با مشکلات جامعه کارگری کاملاً آشنا هستم؛ عنوان کرد: اگر امروز به مسئولین نظام مشکلات را اعلام می کنم از این جهت است که مردم من رنج دیده اند و با مشکلات زیادی در حوزه کارگری دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: دربحث کارگری و مسائلی که در زمینه تعطیلی واحد های تولیدی استان صورت گرفته با هیچ کسی تعارفی نداشته و کوتاهی نخواهیم کرد.

نماینده مردم‌خرم آباد و چگنی ، از جامعه کارگری استان لرستان خواست تا مستندات موجود در رابطه با پارسیلون خرم آباد را تهیه و در اختیار وی قرار داده تا نسبت به پیگیری احقاق حق آنها در تهران و استان اقدامات لازم صورت گیرد.

دکتر محمودوند یادآور شد: هر جا ظلمی نسبت به جامعه کارگری در استان لرستان صورت گرفته اعلام کنید؛ تا ما از طریق تریبونی که در اختیار مردم قرار دارد؛ آن را به گوش مسئولین کشوری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه این تریبون بیش از ۴۰ سال است که در دست همه استان ها قرار گرفته و تمام استانهایی که امروز آباد شده اند از همین تریبون آبادنی آنها صورت گرفته است.

دکتر محمودوند یادآور شد: انچه ما داریم می بینیم در استان لرستان به حوزه کار و کارگری ظلم و اجحاف شده و بنده به عنوان خادم مردم لرستان در این زمینه کوتاهی نخواهم کرد.

در ادامه سمیعی دبیر کانون بازنشستگان استان لرستان گزارشی در راستای بازنشستگان استان ارایه داد و عنوان کرد: بخشی از مشکلات ما در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان؛ اصلاح ساختار و ارکان سازمان تامین اجتماعی و بدهی دولت به سازمان تامین است.

همچنین موسیوند دبیر اجرایی خانه کارگر استان لرستان مشکلات جامعه بازنشستگان و جامعه کاربری را در بخش های مختلف بیان و از آقای دکتر محمودوند خواستار پیگیری این مشکلات شد.
محمودی
انتهای پیام/