عدم وجود هرگونه آلودگی در آب شرب لرستان

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان، گفت: با توجه به انجام گندزدایی‌های مستمر شبکه‌های آب استان، هیچ‌گونه مشکل بهداشتی در خصوص وجود موارد منفی از جمله ویروس «کرونا» و «وبا» در آب شرب وجود ندارد. حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، ضمن سالم خواندن آب شرب سراسر لرستان، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی […]

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان، گفت: با توجه به انجام گندزدایی‌های مستمر شبکه‌های آب استان، هیچ‌گونه مشکل بهداشتی در خصوص وجود موارد منفی از جمله ویروس «کرونا» و «وبا» در آب شرب وجود ندارد.

حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، ضمن سالم خواندن آب شرب سراسر لرستان، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر آلوده بودن آب شرب استان به موارد منفی ارسال نشده است.

وی، افزود: با توجه به انجام گندزدایی‌های مستمر شبکه‌های آب استان، هیچ‌گونه مشکل بهداشتی در خصوص وجود موارد منفی از جمله ویروس «کرونا» و «وبا» در آب شرب سراسر شهرها و روستاهای استان وجود ندارد.

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه آزمایشگاه مرجع این شرکت دارای تمامی استانداردهای لازم است، افزود: این آزمایشگاه به صورت مرتب وضعیت آب سراسر مناطق استان را از نظر کیفیت و سلامت کنترل می‌کند.

کرموند بیان داشت: سلامت شهروندان خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان بوده، از این رو نظارت‌های مسمتر توسط کارشناسان این حوزه و همچنین دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش سرانه مصرف آب توسط شهروندان طی دو ماهه امسال، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید مراجع سلامت بر حفظ بهداشت فردی، میزان مصرف آب در ماه‌های اخیر به طور محسوسی افزایش یافته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه روزهای گرم سال در راه است، گفت: از شهروندان در سراسر استان درخواست می‌شود از آب شرب برای شست‌وشوی غیرضروری همچون شستن ماشین استفاده نکنند.