فعالیت ۹۰۰۰ گروه جهادی در سراسرکشور ، در جهت محرومیت زدایی و کمک به محرومان

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی امام(ره) با بیان اینکه حمایت از محرومان و شکوفا کردن استعدادهای آنها ، محور اصلی کارهای ما است، گفت : ۹ هزار گروه جهادی در سراسر کشور در جهت محرومیت زدایی ، با ما همکاری میکنند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ، سعید سلیمانی ، روز پنج شنبه در رزمایش ورزش و احسان، دو مشکل مدیریتی و محدودیت منابع را مشکلات اصلی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در مواردی که کار را به مردم سپرده‌ایم هم مشکل مدیریت و هم محدودیت منابع حل شده است.

وی از فعالیت حدود ۹ هزار گروه جهادی در سراسر کشور که با آنها همکاری دارند خبر داد و افزود : ۷۰۰ گروه جهادی با اهداف انقلابی در لرستان فعالیت دارند که این موضوع، فرصت مناسبی برای رفع مسائل و مشکلات استان فراهم کرده است.

سلیمانی ، امیدبخشی را پیش زمینه تحقق این هدف دانست و گفت : در بیانیه گام دوم انقلاب نیز هسته مرکزی و گفتمانی مقام معظم رهبری ، موضوع مید آفرینی است.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان (ره) بیان کرد : حمایت از محرومان و شکوفا کردن استعدادها در مناطق محروم ، ماموریت و محور اصلی کار ما است.

وی با ا اشاره به اینکه یکی از ابزارهایی که می‌توانیم جریان امید را در جامعه تقویت کنیم ،حوزه ورزش است، قهرمانان و پهلوانان ورزشی را مزیتهای خوبی برای استان عنوان کرد و افزود : اگر بتوانیم جریانات مردمی را بر روی این مزیت‌های استانی متمرکز کنیم‌، از ظرفیت‌های کشور استفاده بهینه کرده‌ایم.

سلیمانی، تمرکز ویژه بر روی استعداد یابی کشتی در استان را در جهت امیدبخشی ، مهم عنوان کرد و با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های ورزش‌های آئینی و باستانی، فتوت و جوانمردی است گفت : اگر روحیه فتوت درکشور حاکم شود، کار ها بخوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام/