مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبر داد؛

فعال بودن بیش از ۱۰۰ پروژه در بخش آب و فاضلاب لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از فعال بودن بیش از ۱۰۰ پروژه در بخش آب وفاضلاب در سطح استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، یاسر اکبریان در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: با برنامه ریزی های فنی و مهندسی مجموعه همکاران ستادی و امورات طرح و پروژه‌های مهمی در سطح لرستان در حال انجام است که تلاش می کنیم بر اساس زمان بندی های انجام شده در سال جاری بخش قابل توجهی از این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

وی افزود:خش اعظمی از این پروژه ها در مراحل نهایی کار می باشد که از مهمترین آن ها می توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت:با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره مند شده اند و مابقی طرح ها نیز طی ماه های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت های تامین آب و بالا بردن ظرفیت های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با تلاش های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن ها تصفیه خانه های فاضلاب در پنج شهرستان استان می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی های به عمل آمده و حمایت های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می شود سرعت ساخت این تصفیه خانه ها افزایش یابد.

اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن ها نیز از همه ظرفیت های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص های بخش فاضلاب ارتقا یابد.

انتهای پیام/