قطعه دوم چهارخطه خرم‌آباد-کوهدشت بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: قطعه دوم چهارخطه خرم‌آباد-کوهدشت بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایسنا،رضا خالقی در بازدید از چهارخطه محور خرم‌آباد-کوهدشت با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: این محوردارای سه قطعه فعال است که قطعه اول از خضر تا فرودگاه خرم‌آباد تحت پیمان شرکت آبادراهان پارس در حال انجام است.

وی افزود: طول مسیر قطعه اول ۸ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی۳۴ درصد است که۳۴۰۰ متر از مسیر رفت آسفالت شده و مسیر برگشت درمرحله بیس و ساب‌بیس قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان،گفت:۱۶۰۰ متر این مسیر دارای معارض بوده که خوشبختانه رفع معارض شده و اقدام به شروع عملیات راه سازی کردیم که این مسیر از منطقه گیلوران تا پیچ امامزاده عبدالله(ع) است.

خالقی با اشاره به اینکه قطعه دوم پروژه خرم‌آباد-کوهدشت شامل آسفالت از سه راهی خوشناموند تا روستای بنار کبود به طول ۱۵کیلومتر است، بیان کرد: این مسیر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۸۶۰۰ متر آن‌ در مرحله تکمیل قرار دارد؛ ۶کیلومتر مسیریک لایه آسفالت انجام شده که ظرف یکی دو ماه آینده با تامین قیر لایه دوم آن نیز آسفالت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مبلغ قرارداد این قطعه ۱۴میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: قطعه سوم پروژه، واریانت چنار به طول ۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصد است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد این قطعه ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است، عنوان کرد: تا پایان امسال ۲ کیلومتر از مسیر آسفالتخواهد شد.

خالقی بیان کرد: پروژه واریانت چنار محور خرم‌آباد- کوهدشت‌ دارای ۱۷ دستگاه پل بوده که از این تعداد ۸پل ویژه و خاص است وتاکنون ۴ پل آن اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از پروژه کوهدشت-زانوگه نیز بازدید کرد و گفت: قطعه دوم این پروژه ۵ کیلومتر با مبلغ قرارداد ۲۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون است که عملیات اجرایی آن به تازگی آغاز شده است و پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی یادآور شد: یک کیلومتر از طول این مسیر زیرسازی شده و ۴۰۰ متر آن نیز آسفالت شده است.

انتهای پیام/