معاون سیاسی وزیر کشور مطرح کرد؛

لرستان؛دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت

معاون سیاسی وزیر کشور،لرستان را دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت نامید و گفت: نظرسنجی‌های گروه‌های مختلف در کشور بیانگر توجه ویژه مردم به مشارکت است.

به گزارش همای سعادت، سیدمحمدتقی شاهچراغی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با اعلام آمادگی مسئولان برگزار کننده انتخابات برای برگزاری مطلوب انتخابات به حساسیت‌های ویژه این دوره از انتخابات نسبت به دیگر انتخاب‌های برگزار شده در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این انتخابات با توجه به حوادثی که پیرامون کشورمان رقم خورده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین از تایید صلاحیت بیش از ۱۳ هزار نفر از نامزدهای انتخابات ۱۱ اسفند تاکنون در کشور خبر داد و افزود: تا ۱۹ بهمن پایان زمان بررسی صلاحیت‌ها امکان اضافه شدن اسامی متصور است.

شاهچراغی گفت:لرستان به لحاظ برنامه‌ریزی و اجرا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و آماده اجرای انتخابات پیش رو است.

وی همچنین استان لرستان را دهمین استان نمونه کشور در امر مشارکت نامید و بیان کرد: نظرسنجی‌های گروه‌های مختلف در کشور بیانگر توجه ویژه مردم به مشارکت است زیرا مشارکت قوی، مجلس قوی را به دنبال دارد و مشارکت امنیت ساز است و چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور مهم‌ترین وظیفه مسئولان را خدمت به مردم و در بحث انتخابات، امانت داری و صیانت از آرا مردم دانست و گفت:آن چیزی که از مجریان انتظار می‌رود، همدلی و همراهی با آحاد مردم و ایجاد آرامش است.

انتهای پیام/