لرستان استعدادهای خوبی در ورزش های شنا دارد/ باید یک افق روشن برای شنا در استان طراحی شود

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این که لرستان دارای استعداد های خوبی در رشته های شنا دارد، گفت: باید یک افق روشن برای شنا در لرستان طراحی شود.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، سید علی کریمی در مجمع انتخاباتی هیئت شنا اظهار کرد: جایگاه ورزش شنا لرستان در کشور با توجه به استعدادهایی که داریم باید با رویکرد جدید به اون جدی تر ورود کنیم.

وی افزود: نیازمند طراحی یک افق روشن در شنا برای لرستان هستیم، چرا که از رشته هایی که می توان روی آن سرمایه گذاری کنیم همین شنا و رشته های زیر مجموعه آن است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این که فدارسیون هم اکنون شرایط خوبی را در مسیر رشد شنا طی می کند، گفت: باید از همه ظرفیت ها و زیر ساخت های موجود برای رشد ورزش شنا استفاده کنیم.

کریمی بیان کرد: زیر ساخت های ورزشی ما در شنا باید بیش از گذشته در خدمت شنا باشد و باید بسترها را به شکلی مهیا و برنامه ریزی کنیم که به نفع شنا تمام شود.

وی افزود: نباید افراد توانمند از بدنه هیئت شنا جدا شوند و باید تلاش شود خانواده شنا با استفاده از تمام ظرفیت ها در این مسیر حرکت کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر نقش اخلاق در ورزش، تصریح کرد: می توان با برادری و رفاقت بیشتر و اصل اخلاق مداری در کنار هم یک آینده خوب برای ورزش شنا استان فراهم کنیم.
انتهای پیام/