رئیس مرکز ارزشیابی آموزش و پرورش کشور خبر داد؛

لرستان در صدر تصحیح امتحانات نهایی پایه دوازدهم

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش کشور گفت:لرستان همچنان در تصحیح امتحانات نهایی پایه دوازدهم در صدر است.

به گزارش همای سعادت، وبینار بررسی آخرین وضعیت تصحیح و بارگذاری امتحانات نهایی به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران کل آموزش و پرورش و وزارت آموزش و پرورش عصر امروز برگزار شد.

محسن زارعی با بیان اینکه بطور میانگین ۵۱ درصد برگه های امتحانی پایه دوازدهم در سراسر کشور تصحیح و بارگذاری شده است،گفت:لرستان با بیش از ۸۴ درصد همچنان رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد که لازم است از مدیریت و تلاش همه همکاران این استان قدردانی شود.

وی افزود:بعد از لرستان،اصفهان و قزوین در رده های بعدی قرار دارند و استانهای خراسان جنوبی، یزد و کردستان هم با کمترین تصحیح در رده های آخر این رده بندی قرار دارند. چهارمحال بختیاری با ۲۰ درصد پیشرفت و لرستان با ۱۹ درصد پیشرفت نسبت به وبینار روز چهارشنبه هفته گذشته بیشترین رشد را داشته اند.

زارعی اظهار داشت:لوح تقدیر برای مدیران و روسای حوزه های برتر بعد از اتمام تصحیح در سامانه شخصی آنها با مضا مقام عالی وزارت قابل رویت است.

در ادامه وبینار،وریر آموزش و پرورش در تماس تلفنی به مدیران کل استانها تاکید کرد تصحیح اوراق امتحانی را با جدیت پیگیری کنند و با اهتمام ویژه در زمان تعیین شده به پایان برسانند.

رضا مراد صحرایی افزود: با بکارگیری افراد خبره و تمام ظرفیت دبیران تصحیح برگه ها را دقت و سرعت در دستور کار قرار دهید.

یونس بهاروند ایران نیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان
هم با قدردانی از تلاش همه همکاران ستادی،اجرایی، مدیران مدارس و دبیران گفت:تاکنون بیش از ۴۱۱ هزار برگه امتحانی در لرستان تصحیح شده و در سامانه مربوطه بارگذاری شده است و لازم است با همت همه همکاران پر تلاش ۷۵ هزار برگهباقی مانده در اسرع وقت تصحیح و بارگذاری شود.

انتهای پیام/