فرماندار ازنا تاکید کرد؛

لزوم رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات

فرماندار ازنا بر رعایت اصل بی طرفی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مجریان انتخابات تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت،محمد رضا فاتحی در نود و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ازنا که با حضور اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، با تاکید بر همدلی مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور اظهار داشت: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بی‌طرفی، زمینه ساز اعتماد مردم باشند چراکه از نظر دولت، تمامی کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده‌اند، محترم و مورد تایید نظام اسلامی هستند.

وی افزود:بر اساس قانون و دستورالعمل های ابلاغی افرادی که دارای جایگاه حاکمیتی و مدیریتی هستند، حق جانبداری از هیچ کاندیدایی را ندارند و بر اساس قانون از هرگونه تبلیغ باید اجتناب کنند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی ازنا با اشاره به هماهنگی ارکان انتخابات شهرستان گفت: همه‌ زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در ۸۴ شعبه اخذ رأی فراهم شده است.

فاتحی در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه عید غدیر در جامعه اسلامی افزود: سال گذشته با همکاری خوب دستگاه‌ها، ادارات، هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار شهرستان ازنا به عنوان شهر شاخص استان در برگزاری عید غدیر معرفی شد و با چنین پیشینه‌ای امیدواریم امسال نیز این رویداد مبارک همراه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای خدمت برگزار شود.

حجت‌ الاسلام و المسلمین سپهوند، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ازنا با تاکید بر بسترسازی لازم جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: گرچه از دست دادن شهید رئیسی ضرر سنگینی برای کشور و نظام بود اما باید با وحدت و قانونمند بودن دست اندرکاران و مردم، انتخابات پرشور و سالمی در شهرستان برگزار شود.

وی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان برای ایجاد انسجام و هماهنگی به موقع جهت برگزاری انتخابات پیش رو گفت: طی روزهای باقی مانده تا انتخابات، با همکاری ادارات، همایش های مکرری با گفتمان اخلاق در انتخابات برگزار شود تا علاوه بر ترغیب جامعه، شاهد انتخاباتی سالم و بی حاشیه باشیم.

امام جمعه ازنا با تاکید بر مدنظر قرار دادن معیارهای مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح گفت:حضور حداکثری همراه با بصیرت در انتخاب کاندیدای اصلح باید به عنوان اصل قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ازنا با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، افزود:شاخص‌های مدیریتی شهید رییسی الگویی برای مدیریت کشور توسط رییس جمهور بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/