لزوم رفع موانع ازدواج جوانان پلدختر/تسهیلات ازدواج،مطالبه جدی است

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر با تاکید بر لزوم رفع موانع ازدواج جوانان،تسهیلات ازدواج را یکی از مطالبات جدی آنها دانست.

به گزارش همای سعادت،مهرداد محمودی در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر که با محوریت هفته ازدواج برگزار شد،با تاکید بر لزوم هم افزایی دستگاه‌ها دربحث اوقات فراغت و جوانان،اظهار کرد:دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را در خصوص اوقات فراغت ارائه کنند.

وی با اشاره به نظارت ستاد بر کار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی دربحث اوقات فراغت،افزود:درپایان فصل تابستان از دستگاه‌های موفق تقدیر می‌شود.

محمودی با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج در این شهرستان و لزوم رفع موانع ازدواج جوانان یادآور شد:یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه جوانان به ما مربوط می‌شود بحث اشتغال آنان برای تشکیل خانواده و ازدواج آسان است.

این مسئول با بیان اینکه تسهیلات ازدواج یکی از مطالبات جدی جوانان است،گفت:در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ترویج آن باید استفاده کرد.

محمودی تصریح کرد:ترویج مشاوره ازدواج و خانواده،بحث پیشگیری از طلاق،فرهنگ‌سازی برای رفع رسومات غلط و نوظهور در خصوص ازدواج از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه جانمایی خانه جوان شهرستان خوب نیست و از مشکلاتی است که باید حل شود، به فعالیت سمن‌های حوزه جوانان نیز گریزی زد و یادآور شد:دستگاه‌های اجرایی در بحث معرفی و ثبت سازمان‌های مردم نهاد به ورزش وجوانان شهرستان کمک کنند.

مهدی نصیری معاون عمرانی فرماندار پلدختر نیز در این جلسه با تبریک فرارسیدن هفته ازدواج و تاکید بر لزوم اهمیت دادن به بحث ازدواج و فرزندآوری، اظهار کرد:باید شرایط لازم برای ازدواج آسان جوانان در این شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه،افزود: واگذاری تسهیلات ازدواج از طریق بانک‌های عامل انجام شده و همچنین مشکل ضمانت متقاضیان وام ازدواج باید مرتفع شود.

لازم به ذکر است،در پایان جلسه از زوج جوان ورزشکار پلدختر به مناسبت هفته ازدواج تجلیل شد.

انتهای پیام/