سردار عابد؛

«ما می‌توانیم» رمز موفقیت قرارگاه خاتم در پروژه های کشور است

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با شعار «ما می‌توانیم» در هر برنامه ای مدیریت جهادی را در پروژه های کلان و راهبردی کشور به کار می گیرد.

به گزارش همای سعادت، سردار عبدالرضا عابد در آئین افتتاح تقاطع غیرهم سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد با اشاره به ایثارگری، مردانگی و شهادت طلبی مردم لرستان، اظهار داشت: این پروژه به‌نام شهدای جاویدالاثر به عنوان یک پروژه کوچک و ارزشمند در جهت خوشحالی مردم افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه قرارگاه با شعار «ما می توانیم» در هر پروژه ای که وارد شده است خصوصا پروژه های کلان و راهبردی کشور، در زمان کوتاه انجام داده است و همین موضوع موجب ناامیدی دشمنان که فکر می کنند با تحریم می توانند کشور را با بن بست مواجه کنند، شده است،افزود: ما این سیاست کلی را داریم که کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: امروز قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیاء(ص) مفتخر است در تأمین انرژی در زمینه‌های مختلف گاز، نفت و بنزین در کشور پیشرو باشد و روزانه ۴۵ میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند.

سردار عابد بیان کرد:در بخش سدسازی ۶۲ سد که بزرگ‌ترین آن سد کرخه است به اتمام رسیده و حدود ۲۷ میلیارد لیتر آب در پشت این سد‌ها وجود دارد، همچنین میلیون‌ها هکتار زمین زیر کشت رفته است.

وی احداث آزاد راه، راه آهن و ۳۳۰ کیلومتر مترو در ۹ استان کشور را از دستاوردهای قرارگاه خاتم دانست و عنوان کرد:امروز دشمنان اسلام و انقلاب ناراحت هستند، دشمنان تلاش می‌کنند در منابع کشور‌های مسلمان نفوذ کنند اما ما برای دشمنان مانع هستیم.

سردار عابد با ابراز خوشحالی از موفقیت‌های قرارگاه خاتم الانبیا در به سرانجام رساندن پروژه‌ها، یادآور شد:این قرارگاه با مشارکت مردم و در جهت رفع مشکلات، با ظرفیت هزار پیمانکار، ۱۵۰ هزار نفر را به کار گرفته است.

وی با اشاره به حضور فعّال قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در پروژه‌ های اقصی نقاط کشور، اضافه کرد:از مسئولان ذی‌ربط در افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد قدردانی می‌کنم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه سازندگی در هر منطقه‌ای ورود پیدا کند سربلند است، این پروژه با همه محدودیت‌ها هشت ماه زودتر به افتتاح رسید و این عیدی ما به مردم لرستان است.

انتهای خبر/