متقاضیان تسهیلات مصوب سفر رییس جمهور به شعب بانک ها مراجعه کنند

یادگاری گفت: متقاضیان معرفی شده وام های قرض الحسنه سفر رییس جمهور، به شعب بانک‌های استان مراجعه و از فرصت سوزی پیشگیری کنند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سعید یادگاری مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان، با اشاره به بازدید های به عمل آمده از شعب بانک های سطح استان،اظهار داشت: مدیران بانکی اعلام کردند، علیرغم ارسال پیامک و تماس تلفنی با متقاضیان دریافت وام های ریاست جمهوری شاهد عدم مراجعه تعدادی از متقاضیان معرفی شده هستیم.

وی افزود: آن دسته از متقاضیان معرفی شده دریافت وام های قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی که تاکنون به شعب بانک های سطح استان مراجعه نموده اند در اسرع وقت اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان با بیان اینکه مدیریت زمان و تسریع در پرداخت ها توسط شعب بانک های استان مورد انتظار عموم مردم، نهاد ریاست جمهوری و استاندار محترم می باشد،اظهار داشت: در مسئولیت عدم مراجعه متقاضیان معرفی شده به بانک ها و از طرفی عدم تسریع در پرداخت وام های ریاست جمهوری توسط شعب بانک ها در بازه زمانی اعلامی، بر عهده هرکدام از طرفین می باشد.

یادگاری تصریح کرد: چنانچه شعبه مربوطه خارج از ضوابط اعلامی، موجبات سرگردانی متقاضیان شوند با متخلفان بانکی در هر سطحی طبق مقررات برخورد و اقدام مقتضی صورت می گیرد.

وی در پایان گفت:سامانه ۱۱۱ آمادگی ثبت شکایات مربوط را داشته و در صورت ضرورت اداره کل بازرسی استانداری لرستان میزبان مراجعات حضوری شاکیان خواهد بود.

انتهای پیام/