مجوز اصولی مرکز رشد واحدهای فناور دلفان تمدید شد

رئیس پارک علم و فناوری لرستان،گفت:مجوز اصولی فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان دلفان از سوی شورای گسترش آموزش عالی کشور به مدت دو سال تمدید شد.

به گزارش همای سعادت،فرهاد نامداری در این خصوص اظهار کرد:شهرستان دلفان از مناطق محروم لرستان محسوب می‌شود و در اسفندماه سال گذشته در راستای توسعه فناوری در این شهرستان و ارتقای مرکز رشد واحدهای فناور دلفان تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری لرستان و دانشگاه پیام نور استان بسته شد.

وی افزود:با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موضوع مرکز رشد واحدهای فناور دلفان در کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای گسترش آموزش عالی کشور مطرح و علاوه بر تمدید مجوز اصولی، وابستگی سازمانی این مرکز به صورت مشترک میان این پارک و دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

نامداری با اشاره به اینکه ورودی های فناوری مراکز رشد از فارغ التحصیلان توانمند دانشگاه‌ها هستند،بر لزوم ارتباط مراکز دانشگاهی و مراکز رشد جهت گسترش فرهنگ کارآفرینی و نوآوری تاکید و ابراز امیدواری کرد که این همکاری های مشترک منجر به بهبود عملکرد مرکز رشد و توسعه فرهنگ فناوری در شهرستان دلفان شود.

انتهای پیام/