محبوبیت، مقبولیت و قدرت اجماع سازی، سه ویژگی بارز آیت الله رئیسی

نایب رئیس شورای وحدت لرستان، گفت: حجت الاسلام رئیسی فراجناحی است و محبوبیت، مقبولیت و قدرت اجماع سازی از ویژگی های بارز وی است.

به گزارش همای سعادت، حسن شریعت نژاد، نایب رییس شورای وحدت لرستان، در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه تغییر و تحول، تنها با رای و انتخاب درست صورت می‌گیرد، گفت: عملکرد دولت‌ها نقش مستقیم در افزایش و کاهش مشارکت در انتخابات داشته است.

وی با اشاره به اینکه شورای وحدت یک تشکیلات دائمی است که از گذشته وجود داشته و بعد از انتخابات نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد ،افزود: هدفمان در این شورا این است که فعالیت ها مغایر با فعالیت دیگر تشکلها نباشد و هم افزایی در جهت اهداف برای انتخاب حجت الاسلام رئیسی باشد.

شریعت نژاد درخصوص احکام صادر شده، گفت: گرفتن یک حکم در ستادها کفایت نمی‌کند و باید فعالیت این افراد به صورت میدانی باشد و در بین مردم شور انتخاباتی ایجاد کنند.

نایب رئیس شورای وحدت لرستان، تصریح کرد: انتخابات فرصتی است که نظام در اختیار مردم گذاشته و همه دولت ها در جمهوری اسلامی خدماتی داشته اند اما هر دولتی که با مردم، ارزش های انقلاب، اصول نظام، امام (ره) و رهبری همگام بوده و تناسب بیشتری داشته، بیشتر خدمت کرده است و برعکس، دولتی که در آن، اشرافی گری و بی توجهی به قشر ضعیف، وجود دارد باعث یاس مردم و فاصله گرفتن آنها از نظام و انقلاب می شود.

وی در خصوص خروجی مناظره های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مناظرات نباید مثل فوتبال هیجانی باشد بلکه باید نگاه کارشناسی به مناظره داشت، در غیر اینصورت برای جامعه سم است.

شریعت نژاد از نحوه پاسخگویی نامزدها نیز انتقاد کرد و گفت: نامزدها در این مناظرات به خیلی از سوالات تخصصی و درست پاسخ ندادند‌، مجری این برنامه هم باید این توانایی را داشته باشد که نامزدها را مجبور به پاسخگویی درست کند، چرا که مردم باید پس از مناطره به جمع بندی درست برای انتخاب دست یابند.

نایب رئیس شورای وحدت، حجت الاسلام رییسی را فردی فراجناحی دانست و اضافه کرد: محبوبیت، مقبولیت و قدرت اجماع سازی او باعث شد همه مردم برای او پای کار بیایند.

وی در خصوص مشارکت مردم بیان کرد: مردم به خاطر عملکرد دولت های گذشته ناراضی هستند اما اگر از این وضعیت انتقاد داریم، برای تغییر حتما باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم چرا که اگر رای مردم موثر نباشد، رسانه‌های معاند و دشمنان، شبانه‌ روز تلاش نمی‌کنند که مشارکت مردم پایین بیاید.

شریعت نژاد گفت: رئیسی ویترین نظام بوده، ۴۲ سال مسئولیت‌های مهمی داشته و از ابتدای انقلاب، مسئولیت اجرایی در حوزه‌های مختلف قضائی داشته است.

وی افزود: یک برنامه در روز سه شنبه با محوریت کمیته فرهنگیان و یک برنامه در روز چهار شنبه در راستای موج آفرینی و شور و نشاط انتخاباتی در استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/