در مراسمی؛

«محمد علی نیا» معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان شد

در مراسمی،«محمد علی نیا» به عنوان معاون فرهنگی پژوهش تبلیغات اسلامی لرستان معرفی شد.

به گزارش همای سعلادت،مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان‌با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، محمد برامکی، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس حوزه‌های علمیه لرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، امروز ۳۰ مهرماه،در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با جبهه مقاومت و لزوم وحدت امت اسلامی، اظهار کرد: ایشان در سخنرانی‌های اخیر خود «به گفتمان مقاومت و لزوم توجه به این گفتمان» تأکید داشتند، که در این راستا باید روایتگر اتفاقات در کشور و در جبهه مقاومت باشیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون در خط مقدم جبهه مقاومت هستیم، بیان کرد: مقام معظم رهبری سه روز بعد از عملیات وعده صادق ۲، در نماز جمعه نصر با هیبت حیدری و اقتدار در خط مقدم جبهه مقاومت حضور پیدا کردند و به ما فرمان دادند که حواسمان به وحدت و اخوت امت اسلامی باشد.

قدرتی با اشاره به اینکه اکنون حزب‌الله و مردم لبنان به کمک‌ ما نیاز دارند، ادامه داد:کمترین کار این است که پشتیبانی مالی داشته باشیم چرا که اکنون در خط مقدم جبهه مقاومت هستیم، بنابراین دغدغه ما باید پشتیبانی از جبهه و گفتمان مقاومت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره موضوع تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد، گفت: در چند سال اخیر اقدامات و اتفاقات مبارکی در اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد انجام شده است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی با تقدیر از رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد و لزوم ادامه اقدامات از سوی رئیس جدید، تصریح کرد: امیدواریم اقدامات به نحو مطلوب گذشته از سوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد ادامه داشته باشد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام محمد علی‌نیا، معاون فرهنگی پژوهشی تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به اینکه تسریع در انجام امور همواره باید سرلوحه کار باشد، اظهار کرد: همواره اخلاص، روحیه جهادی و توجه ویژه و درست به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری را از سوی کنشگران دینی و فرهنگی استان شاهد بوده‌ایم.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر اینکه خدمت و مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصت برای رشد معنوی جامعه است، بیان کرد: از مدیران گذشته اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد تقدیر و تشکر می‌کنم، قطعاً رئیس اداره با قدرت و کارایی بیشتری فعالیت‌ها و اقدامات را به پیش خواهد برد.

همچنین حجت‌الاسلام سیدحسین شاهرخی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد، در این مراسم با بیان اینکه تبلیغات اسلامی یکی از رویش‌های انقلاب است، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و تلاش فراوان به اهداف مدنظر مقام معظم رهبری برای این سازمان برسیم.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق و تلاش در این مسئولیت، گفت: حوزه فرهنگ، مسئولیت امروز ماست و مقام معظم رهبری نیز به این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند. در کنار هم بودن موجب می‌شود که به این اهداف برسیم بنابراین باید مشارکت مردم را در این رابطه مورد توجه قرار دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد با بیان اینکه همه برنامه‌ها و فعالیت‌های باید مردمی‌سازی شود، افزود: یکی از راه‌های مردمی‌سازی برنامه‌های این است که هیئت‌های اندیشه‌ورز را در همه فعالیت‌ها و حوزه‌های کاری تبلیغات اسلامی خرم‌آباد ایجاد و فعال کنیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام “محمد علی‌نیا”رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد تکریم و به‌ عنوان معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و حجت‌الاسلام سید”حسین شاهرخی” به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد معرفی شدند.

انتهای پیام/