درخشش لرستان در سپهر بانکی کشور؛

مدیریت شعب بانک ملی لرستان در جمع سه استان برتر کشور

مدیرعامل بانک ملی ایران با اهدای لوح سپاس از عملکرد درخشان مدیریت شعب این بانک در لرستان در تحقق اهداف کلان بانک ملی در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ قدردانی کرد.

به گزارش همای سعادت،در ارزیابی عملکرد شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴، مدیریت شعب بانک ملی استان لرستان به سرپرستی طالب یاسمی با عملکردی شاخص، برنامه‌محور و درخشان، در میان سه مدیریت برتر کشور جای گرفت و مورد تقدیر ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران، ابوالفضل نجار زاده قرار گرفت.

این موفقیت، جلوه‌ای از مدیریت هوشمندانه، انسجام سازمانی و نگاه توسعه‌محور در مجموعه بانک ملی لرستان است؛ مدیریتی که توانسته است با اتکا بر ظرفیت انسانی توانمند و همکارانی پرتلاش، گام‌های مؤثری در مسیر تحقق اهداف کلان بانک و سیاست‌های اقتصادی کشور بردارد.

در متن لوح تقدیر مدیرعامل بانک ملی ایران، از همت والا، دلسوزی و نقش‌آفرینی مؤثر یاسمی در تحقق سیاست‌های توسعه‌ای بانک و خدمت صادقانه به مردم یاد شده است؛ تلاشی که ثمره آن در رشد شاخص‌های جذب منابع، بهبود وصول مطالبات، حمایت از تولید، و اجرای موفق طرح‌ های ملی در حوزه تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغال‌زایی به‌روشنی دیده می‌شود.

دکتر نجارزاده در این مراسم با تأکید بر ضرورت انسجام، همدلی و کار گروهی میان واحدهای مختلف بانک، اظهار داشت:موفقیت‌های به‌دست‌آمده نتیجه تلاش جمعی و هماهنگی همه ارکان بانک است. در سال جدید با برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات منسجم، سهم بیشتری از بازار را هدف قرار داده‌ایم تا بانک ملی ایران همچنان به‌عنوان بانکی تحول‌گرا و ارزش‌آفرین در نظام بانکی کشور بدرخشد.

وی همچنین از افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب و تمرکز بر شایسته‌سالاری در انتصابات و ترفیعات خبر داد و گفت:فرآیندهای ارزیابی و ارتقای همکاران بر پایه‌ی عملکرد واقعی و کارنامه حرفه‌ای آنان دنبال خواهد شد.

موفقیت درخشان بانک ملی لرستان، بازتاب اراده جمعی، احساس مسئولیت و روحیه جهادی کارکنان پرتلاش این مجموعه است؛ تلاشگرانی که با ایمان به کار و عشق به خدمت، نام لرستان را در تراز افتخار ملی نشاندند.

انتهای پیام/