مراسم درختکاری به یاد شهدای مخابرات منطقه لرستان+ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی،پنج اصله نهال به یاد ۵ شهید مخابرات منطقه لرستان در محوطه مرکز قائم (عج) مخابرات شهرستان خرم آباد غرس شد.

به گزارش همای سعادت، همزمان با اعیاد شعبانیه و در راستای مسئولیت های اجتماعی مخابرات،پنج اصله نهال های تهیه شده در راستای نکوداشت پنج شهید مخابرات منطقه لرستان به همراه پلاک های تهیه شده به نام و یاد هر یک از شهیدان و به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور دکتر شمسی فر مدیر منطقه و جمعی از کارکنان مخابرات در مرکز قائم (عج) شهرستان خرم آباد کاشته شد.

شمسی فر، مدیر مخابرات منطقه لرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری از تقارن اعیاد شعبانیه با هفته طبیعت، گفت: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی و ترغیب کارکنان به کاشت نهال و احترام به طبیعت برگزار شد.

وی افزود:هر ساله در هفته منابع طبیعی، طبق دستورالعمل شرکت مخابرات ایران در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست مراسم درختکاری در مخابرات منطقه لرستان برگزار می شود.
شمسی فر گفت: این اقدام در استای انجام مسئولیت های اجتماعی و توسعه فرهنگ حفظ محیط زیست و در راستای نکوداشت پنج شهید مخابرات لرستان در بین همکاران انجام می شود.

گفتنی است؛ این مراسم به صورت سراسری در کشور و با شعار “مخابرات حامی طبیعت “برگزار شد،تا تاکیدی بر عمل به حوزه مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران باشد.

انتهای پیام/