مردم از حضور در آرامستانها پرهیز کنند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به نزدیک بودن ایام پایانی سال از مردم لرستان خواست با توجه به شرایط کرونایی از حضور در آرامستانها و اجتماعات خودداری کنند.

به گزارش همای سعادت،دکتر ثمینیدر جلسه شورای اطلاع رسانی با تاکید بر اهمیت سلامت عمومی و با توجه به شرایط کرونایی و نزدیکی چهارشنبه پایان سال از مردم لرستان خواست تا مراقب نوجوانان خود باشند و با پیگیری برنامه های فرهنگی صدا و سیما از حضور فرزندان در برنامه های خطرناک جلوگیری کنند.

وی به موضوع پنجشنبه آخر سال و برنامه زیارت اهل قبور اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط شکننده کرونایی و هم مرزی با استان خوزستان و سرعت انتشار بالای ویروس جهش یافته و لزوم مراعات و خودداری از حضور در اجتماعات از مردم نجیب لرستان می‌خواهیم که پنجشنبه آخر سال در آرامستانها تجمع نکنند و برای سلامت مردم و جامعه به گونه دیگر عمل کرده و یا خیراتی داشته باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی از آغاز فعالیت ستاد انتخابات در استان لرستان از امروز خبر داد و گفت: فرآیند انتخابات طبق برنامه زمانی تعیین شده در حال انجام است.

دکتر ثمینی تصریح کرد: متقاضیان کاندیداتوری برای تسهیل در روان‌سازی امور با توجه به شرایط کرونایی و لزوم عدم مراجعه حضوری به فرمانداری ها از طریق زیرمی‌توانند ثبت نام را بصورت غیر حضوری انجام دهند.

– از طریق نصب اپلیکیشن وزارت کشور بر روی گوشی اندروید یا کامپیوتر شخصی با مراجعه به آدرس :http://entekhabat.moi.ir

– مراجعه به کافی نت و انجام مراحل ثبت نام است.
– در نهایت چنانچه داوطلب از روش های مذکور موفق به ثبت نام نشود با مراجعه حضوری به فرمانداریها نسبت به ثبت نام اقدام می کند.

داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی از اولین زمانی که قانون گذار تعیین کرده است استفاده کنند و ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت ۷ روز تا ۲۶ اسفند ادامه می‌یابد و ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد و برگه عدم سوء پیشینه برای داوطلبان شورای شهر و روستا الزامی است.

انتهای پیام/