مردم لرستان ۱۲ میلیارد تومان برای طرح اقدام ملی مسکن پرداخت کردند

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: متقاضیان مسکن ملی در استان تاکنون ۱۲ میلیارد تومان واریزی داشته‌اند.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از بازار ،مسعود رضایی ، اظهار داشت: اقدام ملی مسکن طرحی است که دولت برای توانمندسازی و بهره‌مندی افراد فاقد مسکن کشور ارائه کرده است که دهک‌های سه تا هفت را در برمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح از تیرماه شروع شده و هنوز در دست اقدام است، افزود: به افرادی که واجد شرایط بودند به صورت پیامک اطلاع‌رسانی شد و ثبت نام کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان عنوان کرد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ساخت مسکن ملی برعهده بنیاد مسکن و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر با راه و شهرسازی است که البته ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هم به عنوان سازنده و مجری به راه و شهرسازی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در لرستان شهرهای خرم‌آباد، بروجرد و دورود به راه و شهرسازی و مابقی به بنیاد مسکن سپرده شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نامی نداریم چون سایت بسته است؛ در طرح اقدام ملی مسکن، زمین را دولت تأمین می‌کند، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان پرداخت می‌کند و ۵۰ درصد تخفیف نیز برای صدور پروانه و نظام مهندسی لحاظ کرده است.

رضایی خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده هر واحد، سه تا سه و نیم میلیون تومان برآورد شده و تاکنون متقاضیان مسکن ملی در لرستان ۱۲ میلیارد تومان واریزی داشته‌اند.

انتهای پیام/