مرکز مشاوره روانشناسی «راه زندگی» در الشتر افتتاح شد

در مراسمی با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان،مرکز مشاوره روانشناسی «راه زندگی» در کتابخانه ابوریحان الشتر افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت،بر اساس تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره)، در آیینی با حضور حجت الاسلام علی اکبر سبزیان،سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، بهزاد حق ندر،رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره)،میثم زندیه شیرازی،معاون اداره کل کتابخانه های عمومی و شهلا حسنوند،رئیس اداره کتابخانه های عمومی سلسله، مرکز مشاوره روانشناسی «راه زندگی» در کتابخانه ابوریحان بیرونی الشتر راه اندازی شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان در این مراسم بیان داشت: کتابخانه های عمومی در رویکرد جدید خود علاوه بر مسئولیت های فرهنگی،مسئولیت های اجتماعی را نیز دنبال کرده که بحث خدمات مشاوره روانشاسی به عموم مردم در راستای این مسئولیت است.

حجت الاسلام سبزیان ادامه داد:از آن‌جایی که جامعه امروز با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه است باید برای مقابله و مواجه درست با این آسیب‌ها ساختارهایی وجود داشته باشد. یکی از حوزه‌هایی که مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه بیشترین آسیب را در آن می‌بینند، حوزه‌های روانی است.

وی تصریح کرد: پیرو تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره)، برنامه عملیاتی این تفاهم نامه در استان نیز منعقد شده و امروز این مرکز مشاوره با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره) استان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سبزیان گفت:در مرکز مشاوره روانشناسی راه زندگی کتابخانه عمومی ابوریحان، به صورت یک روز در هفته یک نفر روانشناس مجرب مستقر شده و به اعضای کتابخانه و ممدجویان کمیته امداد ارائه خدمت می نمائید.

بنا به این گزارش، پس از این مراسم “حجت الاسلام علی اکبر سبزیان” سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، از خانه مطبوعات شهرستان سلسله بازید و با فیروز اکبری، مسئول خانه مطبوعات سلسله دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/