مزایده سراسری املاک مازاد شرکت مخابرات ایران برگزار می شود

شرکت مدیریت سامان سازه غدیر به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در نظر دارد نسبت به فروش تعدادی از املاک مازاد مخابرات در قالب مزایده سراسری الف-۱۴۰۳ اقدام کند.

به گزارش همای سعادت به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،بخشی از اموال غیرمنقول شرکت در تهران وسایر استان ها (مناطق مخابراتی بر اساس لیست مشخصات املاک به تفکیک محل های وقوع آن ها) به فروش می رسد.

بر این اساس، مزایده الف- ۱۴۰۳ با هدف تامین نقدینگی برای بروزرسانی و نوسازی طرح های شبکه، تامین نقدینگی مطالبات بازنشستگان، پروژه نجما و صیانت از املاک مورد بهره برداری در سراسر کشور به صورت عمومی و طبق مصوبه هیات مدیره برگزار می شود.

همچنین، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص آغاز فرآیند برگزاری مزایده، روز سه شنبه ۲۹ خرداد ماه شروع فروش اسناد و چهارشنبه ۱۳ تیرماه، پایان فروش اسناد خواهد بود، روز سه شنبه ۱۹/۴/۱۴۰۳ پایان تحویل اسناد و چهارشنبه ۲۰/۴/۱۴۰۳ گشایش پاکت ها انجام می شود.

گفتنی ست،پیش آگهی مزایده فوق الذکر در تاریخ ۲۹ خرداد در روزنامه های جام جم و دنیای اقتصاد منتشر و جزییات آگهی در تاریخ ۳۰خرداد در روزنامه جام جم و ۲ تیر در روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات و همچنین در تاریخ ۶/۴/۱۴۰۳ در روزنامه ایران منتشر خواهد شد.

مشتریان املاک و ذی نفعان مزایده، می‌توانند با کلیک روی اسناد مزایده و لیست املاک اطلاعات مزایده را دریافت و یا با شماره تلفن های ۴۲۴۲۷۵۰۳-۰۲۱ و ۴۲۴۲۷۱۵۱-۰۲۱ شرکت مخابرات ایران تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/