مسئولین‌ در عمل با مردم همگام شوند/ لزوم رفع مشکلات مردم

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه مسئولین می بایست در کنار و همگام با مردم باشند بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات جامعه تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر مجید منعمی صبح روز جمعه ۲۸ بهمن ماه در مراسم افتتاح بخشداری«میربگ جنوبی» شهرستان دلفان، عنوان کرد: در فتنه های اخیر دشمن تلاش کرد نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ناکامی دشمنان را رقم زد.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز بر اتحاد ملی تاکید کردند، گفت: اتحاد ملی به معنای همگرا بودن مسئولان در راس و همگرایی مردم و مسئولان است هر چند هم اختلاف نظرها وجود داشته باشد.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه اختلاف نظرها در جایی دچار اشکال است که تبدیل به نزاع شود، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید اتحاد ملی را به نمایش بگذارند و این که بدون غرب نمی‌توان مسیر را پیش برد نگاه واپسگرایی است.

منعمی اظهار کرد: مردم ما آزاده هستند و به دنبال این نیستند که زیر بیرق بیگانه بروند چرا که بر توان ملی اعتقاد دارند.

وی همچنین ۲۲ بهمن را یک تودهنی محکم به دشمن قلمداد کرد و گفت: این بیانگر یک نکته است که مردن ما اجازه دخالت بیگانگان را نخواهند داد

معاون استاندار ادامه داد: ما به خودباوری رسیدیم و نتوانستن در بین ملت ایران معنا ندارد.

منعمی با بیان این که گفتگو با مردم و شنیدن حرف مردم، شعار دولت است، عنوان کرد: مسئولین می بایست در کنار و همگام با مردم مشکلات را شناسایی و مسیری را در جهت رفع مشکلات تدوین کنند.

انتهای پیام/