مدیر شعب بیمه معلم لرستان:

مسیر آبادانی کشور از مدارس و دانشگاه‌ها می‌گذرد

مدیر شعب بیمه معلم لرستان گفت:اعتقاد داریم که آموزش و پرورش بنیاد توسعه هر جامعه‌ای است و مسیر آبادانی هرکشوری از مدارس و دانشگاه‌ها می‌گذرد.

به گزارش همای سعادت، فریدون منصوری با اشاره به اینکه به منظور حمایت از دانش‌آموزان کم‌ بضاعت، بیمه معلم اقدام به توزیع ۲ هزار بسته کمک آموزشی کرده اظهار داشت:این اقلام شامل کیف و لوازم‌التحریر که با هدف حمایت از دانش‌آموزان مدارس مناطق محروم در سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود:یکی از موانع تحصیلی دانش‌آموزان در مناطق محروم و کم‌ برخوردار سراسر کشور، نبود لوازم مورد نیاز تحصیل دانش‌آموزان است که خوشبختانه با تدبیر خداپسندانه،بیمه معلم و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش اقدام به توزیع کیف و لوازم‌التحریر در برخی مدارس کشور شده است.

منصوری با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور انجام شده است،گفت:با همراهی مناطق عشایری آموزش و پرورش،بسته‌های آموزشی شامل دفتر، قلم، کتاب‌های کمک آموزشی و کیف توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد:این اقدام خداپسندانه در راستای تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان و با هدف ایجاد انگیزه و اشتیاق آن‌ها برای ادامه تحصیل صورت گرفته است.

منصوری با تاکید بر اینکه بیمه معلم همواره خود را عضوی از جامعه فرهنگیان می‌داند،بیان کرد:بیمه معلم با هدایت مسئولیت اجتماعی خود به جهت توانمندسازی دانش‌آموزان کم بضاعت تلاش می کند.

وی از پویش حمایت بیمه معلم از دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سراسر کشور خبر داد و بیان کرد:با توجه به اینکه دانش آموزان مناطق محروم و کم‌ برخوردار به دلایل مشکلات اقتصادی ادامه تحصیل نمی دهند، لذا بیمه معلم به عنوان یاور در کنار این عزیران است.

مهندس منصوری از مدیران مردمی و جامع نگر است که همواره دغدغه توسعه مناطق محروم و کم‌برخوردار استان را دارد و با صبر و شکیبایی در راستای تکریم ارباب رجوع خدمت می کند.

انتهای پیام/