جانشین فرمانده سپاه لرستان:

مشارکت،سلامت و امنیت شعار انتخاباتی ماست

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت:مشارکت، سلامت و امنیت شعار انتخاباتی ماست و نمی‌خواهیم پس از آن اعتراضاتی بوجود آید.

به گزارش همای سعادت،سردار محمد علیپور روز دوشنبه در همایش تبیین اقشار تخصصی بسیج استان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:اگر می‌خواهیم در دنیا قوی باشیم باید یک رییس‌جمهور در تراز انقلاب و ولایی را انتخاب کنیم.

وی افزود:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون غرب گراها هیچ کاری در راستای منافع انقلاب انجام ندادند اما در گفتمان انقلاب اسلامی هر رییس‌جمهوری را که مردم انتخاب کنند در کنار آنان خواهیم ماند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت:مقام معظم رهبری معتقد است انتخابات مظهر خودباوری مردم باوری و خداباوری است و کشور را از چالش ها نجات می‌دهد.

وی،ولایت مداری و اعتقاد باوری و قلبی به ولی فقیه را از ویژگی های یک کاندید اصلح برشمرد و افزود:رئیس جمهور منتخب باید در عمل تابع ولایت بوده و قدرت کنترل مسائل کشور را داشته باشد.

سردار علیپور بیان کرد:از هیچ نامزدی حمایت نخواهیم کرد و سخنی نخواهیم گفت و مشارکت،سلامت و امنیت شعار انتخاباتی ماست و نمی‌خواهیم پس از آن اعتراضاتی بوجود آید.

وی یادآور شد: اولین ویژگی رییس‌جمهور ولایتمداری است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بحث انتخابات از دو بعد مهم مشارکت مردمی گسترده و انتخاب یک فرد انقلابی و شایسته مطرح است؛ مشارکت بالاترین پشتوانه ای مهم برای رئیس جمهور آینده خواهد بود.

علیپور اظهار کرد:تمامی احزاب، جریان‌ها، گروها و افرادی که در دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید برای دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

وی گفت:دشمن تلاش می کند قدرت و پیشرفت های به دست آمده و این فضای خوب را تیرو تار نشان دهد.

علیپور بیان کرد:مشارکت در انتخابات ضمانت دولتی قوی است که انشالله مردم لرستان با مشارکت بالا حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/