مدیر کل ارشاد لرستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات تقویت‌کننده اقتدار نظام است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه زمانی که یک رئیس جمهور با آرای بیشتر انتخاب شود،پشتوانه مردمی بالاتری خواهد داشت گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات تقویت‌کننده اقتدار نظام است.

به گزارش همای سعادت،اعظم روانشاد عصر دوشنبه در جشن بزرگ و مردمی عید قربان ضمن تبریک فرارسیدن این عید فرخنده، عید قربان را نماد بندگی خالصانه در برابر معبود دانست و افزود: یکی از اصول مقدس دین اسلام توحید و یکتاپرستی است و این اعتقاد در فرهنگ دینی ما در قالب مناسک و مراسم‌های خاص و نمادهای دینی ظهور و بروز دارد.

وی این روز را نماد وحدت و همدلی مسلمانان و فرصتی برای نشان دادن عظمت جهان اسلام دانست و افزود: دهه امامت و ولایت فرصتی است تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان در تبیین این جایگاه مهم اسلامی در جامعه گام برداشت.

روانشاد ایجاد فضای مناسب و شورانگیز در راستای تبیین جایگاه امامت و ولایت را از اهداف برگزاری این جشن برشمرد و افزود: گسترش چشمگیر برنامه‌ها، مشارکت دادن قشرهای مختلف جامعه در برنامه‌ها و ایجاد شور و نشاط معنوی از دیگر اهداف عملیاتی است که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دهه دنبال می‌شود.

وی بر ضرورت مشارکت همه قشرهای جامعه در برنامه‌های دهه امامت و ولایت تاکید کرد و ادامه داد: بر همین اساس تدوین و اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای پیش‌بینی شده تا همه قشرها و آحاد مختلف جامعه در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: حضور مردم در همه عرصه‌ها امنیت‌ساز و اقتدارآفرین بوده و زمینه‌ساز ارتقا ضریب امنیتی کشور است.

وی با بیان اهمیت و تاثیر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: انتخابات در کشور ما چنان اهمیت دارد که حتی در سخت‌ترین شرایط و جنگ تحمیلی نیز تعطیل نشده و این موضوع از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هم در بعد داخلی و هم در بعد بین‌المللی تاثیر مثبت بالایی به همراه خواهد داشت و زمانی که یک رئیس جمهور با آرای بیشتر انتخاب شود، پشتوانه مردمی بالاتری خواهد داشت.

روانشاد گفت: مردم پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و پای کار نظام ایستاده‌اند و هرچه مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار کشور در سطح بین‌المللی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/