نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت مردم در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:مشارکت مردم در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند و از همین رو رئیس جمهور آینده از ظرفیت‌های داخلی باید برای پیشرفت و عدالت استفاده کند.

به گزارش همای سعادت،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی امروز ۲۸ خرداد در خطبه‌های نماز عید قربان خرم‌آباد اظهار داشت:حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سپری برای دفاع از کشور در برابر بدخواهان است،بدخواهانی که ۱۷ هزار نفر از فرزندان این کشور را به شهادت رساندند و امروز همین دشمنان تلاش دارند تا صحنه انتخابات را کمرنگ کنند.

وی در ادامه با تاکید بر این که هر جا دشمن آن جا را مورد هدف قرار داد، باید از آنجا دفاع کرد، افزود:مشارکت مردم در انتخابات پایه‌های نظام را مستحکم می‌کند و از همین رو رئیس جمهور آینده از ظرفیت‌های داخلی باید برای پیشرفت و عدالت استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است و در واقع اصلاح امور مسلمین است که ملت ایران با موفقیت این وظیفه را در روز هشتیم تیرماه انجام خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ملت ما نشان داده صبور و الگوی مردم کشورهای دنیاست، افزود: دیگران از این کشور الگو می‌گیرند و در مسیری حرکت می‌کند که قله‌های پیشرفت را فتح می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تبریک فرارسیدن عید قربان افزود: عید قربان روز موفقیت و پیروزی حضرت ابراهیم(ع) است که خدا در سن پیری حضرت اسماعیل(ع) و اسحاق(ع) را به ایشان هدیه داد ولی مأمور شد فرزند خود را ذبح کند و در این آزمون خوش درخشید لذا عمر انسان همراه با آزمون است و باید در مسیر زندگی با سختی‌ها مبارزه کرد.

امام جمعه خرم آباد گفت:عید غدیر را در پیش داریم و باید این روزها را گرامی بداریم که همه پای‌کار هستند تا مراسم به‌یادماندنی را برگزار کنیم.

وی افزود:چهارشنبه این هفته سالگرد روحانی پارسا و مبارز، حاج سید شکرالله طاهری است، استادی که حق معلمی بر گردن ما دارد و به همین مناسبت در سالن ارشاد مراسم بزرگداشتی برگزار می‌شود‌

انتهای پیام/