مصدوم حادثه بام خرم آباد در بیمارستان تهران بستری شد

“مصطفی عبدالهی” جوانی که در حریق مجموعه بام خرم آباد دچار سانحه سوختگی شده بود، با پیگیری های مجموعه مدیریت استان و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران بستری شد.

به گزارش همای سعادت، پیگیری مسئولانه مدیران ارشد سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،خصوصا ریاست سازمان دکتر وحید و حضور معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جلیلی در ساعت ۶ صبح روز یکشنبه در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تهران و پیگیری اعزام بی وقفه جنگلبان سانحه دیده ناشی از آتش سوزی پارک جنگلی بام لرستان، ستودنی بود.

احساس تعلق چنین مسئولانی به مدیریت بحران و حمایت خالصانه آن ها از نیروی آسیب دیده عرصه دفاع از منابع طبیعی، باعث دلگرمی همه جنگلبانان و همیاران طبیعت ایران گردید.

محدودیت ناشی از کمبود و نبود تخت خالی بیمارستان شهید مطهری به طور ناباورانه ای با همکاری خوب تیم درمان بیمارستان خصوصا پذیرش به موقع و دستور عاجل دکتر دهمرده ریاست بیمارستان و همچنین تدبیر و عنایت سرکارخانم ابراهیمی سوپروایزر حامی منابع طبیعی با وجود کمبود شدید تخت بیمارستانی به دلیل وفور بیماران سوانح سوختگی، باعث امید بخشی و برگشت آرامش به نگاه پر از اضطراب خانواده جنگلبان صدمه دیده گردید.

این جوان رشید و با شهامت و ایثارگر خرم آبادی در بدو ورود به بیمارستان با استقبال تنی چند از مدیران ارشد سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، با همکاری خوب تیم اورژانس بیمارستان شهید مطهری در ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه به بخش ویژه سوانح سوختگی انتقال یافت و بستری گردید.

در این راستا، محمد تقی عبدالهی برادر بزرگتر فرد مصدوم، از همه این عزیزان و پیگیری های مجدانه میرزایی مدیرکل منابع طبیعی لرستان تقدیر کرد و بابت امکاناتی که سازمان منابع طبیعی کشور در اختیار آنها قرار داده نهایت امتنان را داشت.

گفتنی است که وی در پایان از همه عزیزانی که پیگیر حال مصطفی عبدالهی هستند قدردانی ‌کرد‌.

انتهای پبام/