مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان مطرح کرد؛

معافیت مالیاتی هنرمندان و صنعتگران لرستانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان گفت:هنرمندان و صنعتگران تولیدکننده استان در راستای بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی جدید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت‌نام کنند.

به گزارش همای سعادت، عطا حسن‌پور امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت:هنرمندان و صنعتگران تولیدکننده استان در راستای بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی جدید در سامانه جامع تجارت ایران ثبت‌نام کنند.

وی افزود: باتوجه‌به اعلام اداره کل خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صمت در خصوص تهیه و تدوین کدهای مرتبط محصولات تولید شده در کشور با سامانه جامع تجارت ایران به آدرس: www.ntsw.ir هنرمندان و صنعتگران تولیدکننده استان می‌توانند در صورت تولید یک محصول جدید و خاص که دارای کد رشته اختصاصی خود کالای تولید شده در سامانه فوق نباشد؛ اقدام و نسبت به ثبت آن اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان، اضافه کرد: باتوجه‌به اهمیت قابلیت ثبت محصولات صنعتگران، فروشگاه‌ها، خانه‌های صنایع‌دستی و بازارچه‌های دائمی در این سامانه؛ هنرمندان و تولیدکنندگان آثار می‌توانند برای اخذ کد شناسه اختصاصی محصول تولید شده در این سامانه اقدام به ثبت‌نام کنند.

حسن‌پور، تصریح کرد: با ثبت آثار جدید هنرمندان در این سامانه؛ سازمان امور مالیاتی نیز بر اساس این کدها در این سامانه معافیت‌های مالیاتی جدید اعمال می‌کند.

انتهای پیام/