معرفی برندگان جشنواره ملی فرهنگ‌سازی مالیاتی

در آخرین روز هفته فرهنگ مالیاتی اختتامیه سومین جشنواره فرهنگ‌سازی مالیاتی در بخش شعر«طنز فرار مالیاتی » برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در اختتامیه این جشنواره دکتر« اسماعیل احمدی» مدیر کل امور مالیاتی لرستان، با قدردانی از شاعران شرکت کننده در جشنواره، فرهنگ‌سازی مالیاتی را یکی از وظایف اداره کل امور مالیاتی دانست.

وی با اشاره به کاهش درآمدهای مالیاتی و قیاس مالیات در ایران و جوامع توسعه یافته،میزان فرار مالیاتی را چشم‌گیر دانست که ضرورت فرهنگ‌سازی مالیاتی را دو چندان می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی در ادامه به استقبال شاعران کشور از سومین جشنواره فرهنگ‌ سازی مالیاتی در بخش شعر طنز اشاره داشت و اذعان کرد: تولید محتوا در قالب آثار خلاق و جذابیت این گونه‌ی هنری( طنز) در میان مخاطبین لایه‌های مختلف جامعه، ضرورت هم افزایی هنرمندان و خانواده امور مالیاتی در جبهه فرهنگ و شکل گیری و تداوم جشنواره فرهنگ‌سازی مالیاتی را الزامی کرده است.

احمدی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره را بالغ بر ۱۰۳ اثر از سراسر کشور دانست و گفت: هر کدام از آثار توسط دبیرخانه جشنواره کدگذاری و در اختیار داوران قرار گرفت و تجمیع نمرات داوران منجر به انتخاب نفرات برگزیده جشنواره شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنا بر اظهار نظر داوران سطح کیفی آثار نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری را داشته است.

در ادامه جلسه شاعران با قرائت آثار ارسالی خود به پیشواز قرائت بیانیه هیات داوران دکتر« محمد رضا روزبه»، دکتر «عبدالرضا شهبازی»و استاد «علی زیودار»رفتند.

در بیانیه هیات داوران ترازوی سنجش آثار را رعایت قواعد شعری، موضوعیت و خلاقیت آثار بیان شد.

گفتنی است، در پایان این جشنواره هیئت داوران و کادر مدیریتی امور مالیاتی استان با اهدا لوح تقدیر، تندیس یادبود و جوایز نقدی از برندگان این جشنواره به شرح زیر تقدیر به‌عمل آوردند:

رتبه اول جشنواره: «اسد فرهمند»از خرم‌آباد

رتبه دوم: «مهدی مردانی» از قزوین

رتبه سوم: «علی اکبر نازک‌کار » از قزوین

انتهای پیام/