معاون وزیر آموزش و پرورش:

معلمان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح نقش بسزایی دارند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت:معلمان نقش بسزایی در دعوت حداکثری و انتخاب اصلح دارند که باید به میدان بیایند.

به گزارش همای سعادت،همایش جهاد تبیین با حضور جمعی از فرهنگیان خرم آباد،معاون وزیر ،رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام پور ثانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور گفت:شهید رئیسی چه در آستان قدس،چه در قوه قضاییه و چه در دولت توجه و یژه ای به آموزش و پرورش گذاشت و اقدامات متعدد و ویژه‌ای رو برای دانش‌آموزان انجام داد.

وی افزود:همه فرهنگیان استحضار دارند که طرح رتبه بندی سالها در دولت های قبل از دولت سیزدهم خاک خورد که با اراده شهید رئیسی به سرانجام رسید.

حجت الاسلام پور ثانی به ضرورت حضور حداکثری پای صندوق های رای در روز جمعه ۱۵ تیر اشاره کرد و اظهار داشت:معلمان نقش بسزایی در دعوت حداکثری و انتخاب اصلح دارند که باید به میدان بیایند.

مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد اصلی انقلاب اسلامی

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور هم گفت:راهبرد اصلی انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری در انتخابات و فرد اصلح برای زمامداری قوه مجریه است.

سردار مجتبی باستان به چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کرد و افزود:انشاالله با جهاد تبینی که معلمان و فرهنگیان در جامعه انجام خواهند داد ،ین راهبردها محقق خواهد شد.

یونس بهاروند ایران نیا هم در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از حضور فرهنگیان و خوش آمد گویی به آنان گفت:شهید رئیسی خستگی ناپذیر و با تمام توان برای پیشرفت و توسعه کشور صادقانه عمل کرد و خوشبختانه توفیقات بسیار زیادی را به دست آورد.

انتهای پیام/