مهلت ثبت نام بنگاههای آسیب دیده از کرونا در لرستان تمدید شد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از تمدید ثبت نام و پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا تا ۱۵ مرداد خبر داد.

به گزارش همای سعادت ، جلسه کارگروه اشتغال و نظارت ستاد استانی که به منظور هماهنگی ارائه تسهیلات حمایتی رسته‌های شغلی آسیب دیده از کرونا با حضور مدیران شبکه بانکی و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

آشتاب با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی و بانکهای عامل استان بایستی اطلاع رسانی و همکاری لازم را در خصوص کمک به طرحهای آسیب دیده از کرونا داشته باشند اظهار کرد:با پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت متبوع مهلت ثبت نام واحدهای آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت نموده اند تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری تمدید شده که این بنگاهها با مراجعه به سامانه کارا می‌توانند از این تسهیلات بهره گیرند.

وی افزود :کسب و کارهای آسیب دیده ،دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل باید برای جذب حداکثری سهم لرستان از تسهیلات حمایتی کرونا، همکاری و تلاش کنند .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه افزود :موانع پیش روی صاحبان مشاغل در دریافت تسهیلات کرونایی ، بروکراسی پیچیده اداری در دستگاههای اجرایی و بانک های عامل را باید برای این واحدهای خسارت دیده تسهیل نماییم .

آشتاب در ادامه به معرفی بنگاههای خسارت دیده اشاره کرد و گفت :با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی و بانکهای استان تاکنون مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در قالب یک هزار و ۵۵۳ پرونده با اشتغال یک هزار و ۹۲۷ نفر پرداخت شده است .
انتهای پیام/