نتایج قطعی انتخابات شوراهای اسلامی ۷ شهر لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان ،گفت: میزان مشارکت واجدین شرایط رای در این استان برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۴۸ درصد بود.

به گزارش همای سعادت ،محمود ثمینی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در هفت شهر استان تجمیع آرا صورت گرفته و هیات‌های اجرای آن را به ستاد انتخابات اعلام کرده اند.

اسامی شورای شهر خرم آباد

وی افزود: کرم نعمتی با ۸ هزار و ۶۸۰ رای، حجت اله احمدی پور با ۸ هزار و ۵۱۷ رای، حمیدرضا با صفریان ۸ هزار و ۳۷۸ رایا ، مجید دریکوند با ۷ هزار و ۸۷۹ رای، یونس امرایی با ۷ هزار و ۲۵۱ رای، رضا بیرانوند ( کد انتخاباتی ۱۸۷) با ۶ هزار و ۶۷۵ رای، عباس قلاوندی با ۶ هزار و ۱۴ رای، هوشنگ نصیری با ۵ هزار و ۸۵۴ رای و هادی زینی وند با ۵ هزار و ۴۱۰ ، اسامی ۹ نفر برگزیده برای عضویت اصلی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد می‌باشند.

اسامی شورای شهر کوهدشت

رئیس ستاد انتخابات لرستان ، گفت: در شهرستان کوهدشت کامران تیموری با ۸ هزار و ۶۸۲ رای، محمد حسین نوری دیالی ۷ هزار و ۴۷۱ رای، تیمور گراوند ۷ هزار و ۱۱۹، اصغر طهماسبیان ۷ هزار و ۱۴، سجاد طرهانی ۶ هزار و ۸۸۱ ، رضا میرزایی اصل ۶ هزار و ۸۱۸ و امین شیخی آرام با ۶ هزار و ۴۲۸ رای به عنوان منتخبین مردم این شهرستان در شورای اسلامی شهر معرفی شدند.

اسامی شورای شهر پلدختر

وی افزود: در شهرستان پلدختر نیز مجتبی حسینی با چهار هزار و ۴۱۴ رای، شهرام عزیزی با ۳ هزار و ۳۲۷ رای، غیب الله کاظمی با ۳ هزار و ۲۳۸ رای، محمد رحمتی واشیان با ۲ هزار و ۸۹۰ رای و روح الله کلانتری با ۲ هزار و ۸۶۳ رای به عنوان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر انتخاب شده اند.

اسامی شورای شهر رومشکان

ثمینی ادامه داد: همچنین فیروز زارع نژاد با هزار و ۴۷ رای، پیمان امرایی با ۹۹۵ رای، کیومرث محمدی با ۹۵۱ رای، یارحسن امرایی با ۹۳۵ رای و مسعود منصوری با ۸۹۶ رای به عنوان منتخب مردم در ششمین شورای شهر رومشکان معرفی شدند.

اسامی شورای شهر بروجرد

وی بیان کرد: محمد پاپی ‌نژاد با ۸ هزارو ۵۱۳ رای، اشرف کاظمیان ۶ هزار و ۳۴۹ رای، محسن تنه کار ۶ هزار و ۹ رای، احسان دالوند ۵ هزار و ۸۲ رای، اشرف چگنی ۵ هزار و ۴۳ رای، میثم گودرزی ۵ هزار و ۸ رای، احمدرضا محمدی ۴ هزار و ۳۶۳ رای، امیر شاهوردی ۳ هزار و ۹۱۳ رای و غلامعباس یاراحمدی با ۲ هزار و ۷۳۰ رای به عنوان منتخبین مردم بروجرد معرفی شده اند.

اسامی شورای شهر ازنا

وی ادامه داد: همچنین عبداله ذلقی با ۴ هزار و ۳۱۷ رای، مسعود صالحی با ۳ هزار و ۸۳۲ رای، عباس جانبزرگی با ۳ هزار و ۲۶۷ رای، حمید نیکدل با ۳ هزار و ۱۹۱ رای و شاپور ساکی با ۲ هزار و ۴۷۸ رای به عنوان منتخبین مردم ازنا در ششمین شورایی اسلامی هر انتخاب شدند.

اسامی شورای شهر چگنی

ثمینی بیان کرد: چنگیز نامداری با ۴۲۵ رای، هوشنگ امیری با ۳۴۷ رای، محمد مراد امیری با ۳۳۴ رای، مرتضی رحیمی نصیر با ۳۳۰رای و اصغر حسنوند با ۳۰۶ رای به عنوان منتخبین مردم چگنی معرفی شده اند.

انتهای پیام/