فرماندار بروجرد:

نشان استاندارد برای مردم نشانه اطمینان و آرامش است

فرماندار بروجرد با اشاره به اهمیت موضوع استاندارد گفت:نشان استاندارد برای مردم نشانه اطمینان و آرامش است

به گزارش همای سعادت آنلاین،مسلم مرادی در دیدار مدیرکل استاندارد لرستان اظهار داشت:نشان استاندارد برای مردم نشانه اطمینان و آرامش است از این رو ضروریست که در تمام سطوح مرتبط با حوزه استاندارد ، بازدیدهای لازم صورت گرفته تا اقلام و کالاهای مورد نظر مردم در صحت و سلامت به دست آنها برسد.

وی خاطرنشان کرد: استاندارد یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها و بسترها برای تولید محصولات و ارائه خدمات به نحو مطلوب و ایمن است و اداره کل استاندارد می‌تواند نقش فوق‌العاده‌ای در افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع مصرفی داشته باشد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: مجموعه استاندارد ناظری برای اعاده حقوق مردم در حوزه خدمات و کالاست تا کالا و خدمات با کیفیت و متناسب با شأن مردم تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: رعایت استاندارد در روند تولید کالای ایرانی، افزایش رضایت و اعتماد مردم در خرید و استفاده از کالای ایرانی را به دنبال دارد.

مرتضی رهنما،سرپرست اداره کل استاندارد لرستان در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت استانداردسازی واحدهای تحت پوشش در شهرستان بروجرد گفت:این اداره کل همواره به عنوان بازوی مشاور در کنار واحدهای تولیدی قانون مدار، قرار دارد و در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، به رشد و جهش تولید کمک می کند.

در ادامه این دیدار مهمترین مسائل مربوط به حوزه استاندارد واحدهای تولیدی، خدماتی و بازار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/