نشت یابی بیش از ۸۲۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: سال گذشته در راستای نگهداشت شبکه و ارتقای ضریب ایمنی، بیش از هشت هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی مورد نشت یابی قرار گرفته است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، کرم گودرزی اظهار داشت: نشت یابی از شبکه های گازرسانی، تجهیزات، تاسیسات و انشعابات از اهمیت ویژه ای یرخوردار است، که این امر موجب جلوگیری از هدر رفت ثروت ملی، اثرات مخرب زیست محیطی و از همه مهم تر جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در این زمینه می شود.

وی افزود: واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان لرستان با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه‌های نشت یاب و تیم های مجرب نشت یابی، کنترل و پایش را به صورت منظم و دوره ای انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان کرد:سال گذشته علاوه بر انجام ۸ هزار و ۲۷۶ کیلومتر نشت یابی از خطوط تغذیه و توزیع گاز طبیعی نیز نشت یابی از ۲۴۱ هزار و ۷۵ انشعاب، ۵۸۳ هزار و۸۷۷ مورد اتصالات مشترکان و۲ هزار و ۵۷ مورد تاسیسات مشترکان صنعتی و یک هزار و ۸۰۲ محل نشت زیر زمینی کشف و همچنین ۶۸ هزار و ۷۷۲ مورد نشت درجه ۲ مشخص شد.

گودرزی در پایان گفت: شرکت گاز استان، نشت یابی از خطوط گاز و تاسیسات را یکی از اولویت های کاری خود دانسته و نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه ای دارد و این به معنای نگاه جدی به موضوع نگهداشت شبکه حفظ جان و مال مجاورین شبکه و تاسیسات و خدمات رسانی مطلوب به هم استانی های عزیز می باشد.

انتهای پیام/