نصب کنتور هوشمند بر روی ۲۵ چاه کشاورزی در لرستان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: ۲۵ کنتور هوشمند برروی چاه های کشاورزی در استان نصب شده و با توجه به الزام نصب کنتور، تسهیلات ۱۵ میلیونی به مالکین چاه ها پرداخت می شود.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیر افلاک ،داریوش حسن نژاداظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در راستای صرفه جویی آب و جلوگیری از مصرف بی رویه در بخش کشاورزی، نصب کنتور هوشمند است.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در استان هزار و ۴۰۹ دستگاه کنتور هوشمند حجمی بر روی چاه های آب در استان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان عنوان کرد: در سال جاری ۲۵ دستگاه کنتور هوشمند در استان نصب شده است؛ در راستای افزایش نصب تعداد کنتور هوشمند، طی توافقی با بانک کشاورزی قرار شد تسهیلاتی برای نصب این کنتورها به کشاورزان پرداخت شود.

حسن نژاد تصریح کرد: با توجه الزام نصب کنتورها و قیمت بالای کنتور، جهت کمک به مالکین تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده تا کشاورزان بتوانند از این تسهیلات برای نصب کنتور استفاده نمایند.

وی بیان کرد: شرکت آب منطقه ای آمادگی دارد کشاورزانی که تمایل به نصب کنتور دارند را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند؛ در استان لرستان هفت هزار و ۶۱۶ حلقه چاه آب مجاز وجود دارد که نصب کنتور هوشمند برای چاه ها الزامی است.

انتهای پیام/