نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری در لرستان افتتاح شد

همزمان با هفته پژوهش و فناوری،نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، صبح روز دوشنبه، ۱۴ آذرماه، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، دکتر فرهاد نامداری، رئیس پارک علم و فناوری لرستان، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان و تعدادی از مدیران استانی، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان لرستان افتتاح شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان و مدیران استانی از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار لرستان، نوبت‌های صبح و عصر در هفته پژوهش و فناوری استان که از ۱۲ آذرماه، آغاز شده است، آماده بازدید علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه، علاوه بر دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، سازمان‌ها و ادارات استان لرستان، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز حضور دارند و محصولات خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.در نخستین روز از فعالیت نمایشگاه، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان استان از غرفه‌ها، بازدید کردند.غرفه دانشگاه لرستان نیز با مدیریت حوزه‌ کاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، آماده بازدید علاقه‌مندان پژوهش، فناوری و فن‌بازار است.

شعار امسال هفته پژوهش و فناوری برمبنای «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، تعریف شده است.رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، دکتر” فرهاد زیویار” استاندار لرستان و دبیر این ستاد، دکتر “علی نظری” رئیس دانشگاه لرستان است.

در ایام هفته پژوهش و فناوری استان لرستان، بیش از ۵۰ نشست‌ تخصصی، توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/