نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس لرستان

همزمان با سراسر کشور، زنگ استکبار ستیزی در مدارس لرستان نواخته شد.

به گزارش همای سعادت،امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور،زنگ استکبار ستیزی با حضور جمعی از مسئولان استان در دبیرستان صدیقه کبری خرم آباد نواخته شد.

رضا عزتی،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با انتقاد از مجامع بین المللی و سکوت آنها در برابر نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیسیتی،اظهار داشت:امروز در جهانی زندگی میکنیم که متاسفانه از استکبار کم آسیب ندیده است وآمریکا به عنوان بزرگ ترین استکبار جهانی حتی اجازه نمیدهد که صدای مردم مظلوم فلسطین و غزه به گوش مردم جهان برسد.

وی،افزود:استکبار ستیزی در جهان امروز نشات گرفته از رفتار و سلوک امام راحل است و همه مجاهدین حقیقی در همه جای جهان در راه استکبار ستیزی از انقلاب اسلامی ایران سرمشق گرفته‌اند.

عزتی بیان کرد:دانش آموزان همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی بوده اند و در تاریخ انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی، فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دادند و در برابر دشمنانِ تا بُن دندان مسلح ایستادند تا امروز شاهد رشد و شکوفایی کشور و تعلیم و تربیت اسلامی در سطح مدارس باشیم.

وی گفت:امروز شما دانش آموزان عزیز باید مثل شهید فهمیده ها و حججی ها در عرصه مبارزه با استکبار عمل کنید . و بنده هیچ شکی ندارم که همچنان دانش آموزان عزیز ما پرچم دار استکبار ستزی در جهان خواهند بود و ما مفتخریم که سر تعظیم فرود آوریم مقابل بصیرت و شجاعت شما دانش آموزان که همواره در مبارزه با استکبار برای همگان الگو و اسوه هستید.

در این مراسم دانش آموزان با شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل ” انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند.

اجرای سرود همگانی و سرود گروهی،قرائت پیام وزیر و برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی از جمله برنامه های این روز بود که دانش آموزان اجرا کردند و بصورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش شد.

انتهای پیام/