هفته طلائی ورزش/ازصعود هندبال لرستان به لیگ برتر تا کسب مدال طلای جهان شیرزن لرستانی

هفته ای که گذشت را می توان یک هفته طلائی برای ورزش لرستان نام برد،به طوری که شاهد درخشش ورزشکاران استان در مسابقات داخلی وخارجی بودیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین، می توان هفته های طلائی ورزش لرستان را دستاورد زحمات و تلاش سید “آرش قیاسیان” مدیرکل ورزش وجوانان لرستان دانست به طوری که به جرات می توان گفت، قیاسیان ورزش لرستان را زنده واحیا کرده است که شاهد درخشش شیران ورزشکار لرستان می باشیم.

کسب مقام اول مسابقات فیتنس چلنج جهانی توسط بانوی لرستانی

“زهرا نیازی” بانوی لرستانی مدال طلای بخش انفرادی فیتنس چلنج بانوان مسابقات مستریونیورس رامسر را کسب کرد.

این مسابقات جهانی از ۲۶ تا ۳۰ ماه بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار گردید.

در روز نخست رقابت ها که با حضور تیم ملی ایران همراه بود، ورزشکاران در بخش انفرادی به رقابت ها پرداختند .که از لرستان برای اولین بار زهرا نیازی توانست مدال طلای پیشکسوتان جهان را کسب کند.

حضور دوچرخه سوار شایسته پارالمپیکی لرستان در کمپ اتحادیه جهانی

“بهروز فرزاد “قهرمان پارالمپیکی کشورمان که در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ هندوستان به دو مدال طلا و نقره دست یافته بود امروز جهت حضور در دوره تخصصی، به کمپ بین المللی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری (UCI) وارد کشور سویس شد.

پلیمر خلیج فارس” خرم‌‌آباد قهرمان لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور

دیدار فینال لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد برگزار شد و تیم “پلیمر خلیج فارس” با نتیجه ۳۱ بر ۲۹” آلومینیوم اراک” را مغلوب کرد.

به این ترتیب،” پلیمر خلیج‌فارس” خرم‌‌آباد و “آلومینیوم اراک” به لیگ برتر هندبال صعود کردند.

دعوت هفت نماینده از لرستان جهت شرکت در مسابقات لیگ جهانی کاراته

هفت نماینده از لرستان جهت شرکت در مسابقات لیگ جهانی کاراته دعوت شدند.

تیم کاراته لرستان که متشکل از آقایان محمد گودرزیان ،محمد مهدی حجتی ،امیر رضا کاکی،امیر عباس کاووسی به مربیگری میثم یاراحمدی و خانمها سارینا فتحی و غزل فتحی از تاریخ ۴ لغایت ۷اسفند ماه سال۱۴۰۱در مسابقات جهانی کاراته به میزبانی کشور امارات شهر فوجیره با حضور ۶۷کشور جهان به رقابت خواهند پرداخت.

حضور سه ملی پوش لرستانی درمسابقات جهانی هاکی وکسب مقام سوم جهان با شکست آمریکا از دیگر افتخارات ورزشکاران لرستانی بود که در هفته ای گذشت رقم خورد تا یک هفته طلائی رابرای ورزش لرستان رقم بزند.

سجاد جوانمرد

انتهای پیام/