همایش «هوش وخلاقیت» با شرکت ٢٠٠ دانش آموز نخبه لرستانی برگزار شد

همایش«جمع بندی هوش و خلاقیت»با شرکت ٢٠٠ دانش آموز نخبه لرستانی‌ در سالن کانون پرورش فکری کودکان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،همایش«جمع بندی هوش و خلاقیت»با حضور اساتید کشوری و استانی،با شرکت ٢٠٠ دانش آموز نخبه پایه ششم و نهم لرستانی در سالن کانون پرورش فکری کودکان خرم آباد برگزار شد.

مدرس هوش و استعداد تحلیلی در کرج و خرم آباد،در گفت و گو باخبرنگار ما،اظهار کرد:امروز برای دانش آموزان تلاشگر گروه هوش و استعداد تحلیلی ١۴٠٢ در خرم آباد روز متفاوتی بود‌،بعد از یکسال تلاش‌در همایش جمع بندی هوش وخلاقیت شرکت کردند تا با انرژی بیشتر و کنار گذاشتن هرگونه نگرانی روز پنج شنبه،یکم تیرماه در آزمون تیزهوشان شرکت کنند.

«ندافرازبخت»،هدف از برپایی این همایش را جمع بندی مطالب،رفع اشکال و ایجاد روحیه در دانش آموزان،جمع بندی مباحث هوش و آمادگی هرچه بیشتر دانش آموزان برای حضور در آزمون استعدادهای درخشان١۴٠٢ عنوان کرد.

وی،ضمن آرزوی موفقیت برای همه ی دانش آموزان،افزود:با توجه به اینکه سطح آزمون تیزهوشان نسبت به سال های قبل بالاتر رفته،رقابت در آن به مراتب سخت تر شده است،قطعا نگرانی و دغدغه والدین و مهم تر از همه استرس دانش آموزان بیشتر شده است.

دبیر و مدرس انگیزشی همایش ادامه داد:به همین دلیل وجود آموزش های ویژه جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان امری لازم و انکارناپذیر است.

در ادامه مدرس همایش استاد«مسعود بیگدلی»،مدرس آکادمی آنلاین تیزلاین و مؤلف کتاب پرمخاطب اسمارتیز به جمع بندی مباحث و ارائه نکات مهم و کلیدی آزمون و رفع اشکال پرداخت.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان(سمپاد)،هر ساله برای ورود دانش آموزان ممتاز به دوره متوسطه اول (هفتم) و دوره متوسطه دوم (دهم) برگزار می شود.هدف این مدارس ایجاد فضایی با سطح علمی بالاتر برای دانش آموزانی است که به درس خواندن علاقه مند بوده و سطح علمی مدارس دیگر برای آن ها راضی کننده نیست.

بنا به این گزارش،در این همایش از ٧٠ دانش آموز قبولی آزمون تیز هوشان سال ١۴٠١ توسط «ندافرازبخت»،مدرس هوش و استعداد تحلیلی که سالها در این زمینه تدریس داشته و دانش آموزان زیادی در کلاس های وی به مدارس استعدادهای درخشان راه پیدا کردند،تجلیل بعمل آمد.

از جذابیت های این همایش می توان به بازدید دانش آموزان به همراه استاد مسعود بیگدلی از قلعه تاریخی«فلک الافلاک»،اشاره کرد که روحیه ی خاصی را در دانش اموزان ایجاد کرد و باعث شد که در یک جمع دوستانه ساعاتی رو در کنار هم سپری کنند.

در پایان،«ندافرازبخت»،آموزگار دبستان فردوسی کرج،ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش لرستان،از اینکه یک دهه در این استان فعالیت آموزشی و فرهنگی نموده ابراز خوشحالی کرد و با تمام دانش آموزان پرتلاش در مدارس غیر دولتی خرم آباد خداحافظی کرد.

انتهای پیام/